Πωλούνται οι Alfa Romeo και Maserati στην κινεζική Geely;

Οι Γάλλοι της Renault μπορούν να επιδιώκουν την εξαγορά της Fiat-Chrysler αλλά οι Ιταλοί μάλλον έχουν άλλα σχέδια προς Κίνα μεριά.

Ελέω των νέων προδιαγραφών για τις εκπομπές ρύπων τα προβλήματα για τον ιταλό-αμερικανικό όμιλο της FCA συνεχώς και συσσωρεύονται. Χώρια τα όσα υπάρχουν ήδη αφού η Fiat-Chrysler έχει χάσει πολύ χρόνο σχετικά με τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της με αποτέλεσμα να περιμένει βαριές καμπάνες και πρόστιμα από την ΕΕ.

Μόλις πριν από μερικούς μήνες η Jeep παρουσίασε τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Jeep Renegade και Compass, το ηλεκτρικό 500 αναμένεται του χρόνου. Και για να αποφύγει τις κυρώσεις είχε αγοράσει ακριβά «δικαιώματα» ρύπων από την Tesla.

Από την άλλη, η Alfa Romeo δεν ανταποκρίνεται στους στόχους πωλήσεων και μάλλον η κίνηση των Ιταλών προς μια πιο premium κατεύθυνση και η απομάκρυνση τους από τις χαμηλότερες κατηγορίες, δεν τους βγαίνει.

Όσο για την Maserati, οι πωλήσεις πάνε από το κακό στο χειρότερο… Έτσι, υπάρχουν πολλοί μνηστήρες και για τα δύο σήματα με τους Ιταλούς να λένε όχι για μία ακόμη φορά στην Volkswagen σχετικά με εξαγορά της Alfa Romeo.

Πάντως, δεν κρατούν το ίδιο αρνητική στάση απέναντι στην Geely και στην προοπτική πώλησης της Alfa Romeo και της Maserati. Μάλιστα υπάρχουν προχωρημένες διαπραγματεύσεις, όπως αναφέρει το γερμανικό AMS. Αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε οι Κινέζοι θα προσθέσουν δύο πολύ σημαντικά σήματα στο ρόστερ τους με τις Volvo και Lotus.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. cars and small SUVs)
    Geely
    Compact
    Cars
    1986-Present

    FAW
    Compact
    Cars
    1953-Present

    Brilliance
    Economy
    Cars
    2002-Present

    Changan
    Economy
    Cars
    1862-Present

    Great
    Wall
    Compact SUVs
    1984-Present

    SAIC
    Manufacturer
    1955-Present

    Roewe
    Compact
    Cars
    2006-Present

    BYD
    Economy
    Cars
    1995-Present

    GAC
    Group
    Manufacturer
    1997-Present

    Dongfeng
    Trucks

    1969-Present

    Haval
    Compact
    SUVs
    2013-Present

    Wuling
    Microvans
    2002-Present

    Foton
    Trucks
    1996-Present

    Landwind
    Compact
    SUVs
    2002-Present

    Qoros
    Compact
    Cars
    2007-Present

    Chery
    Economy
    Cars
    1997-Present

    BAIC
    Motor
    Manufacturer
    2010-Present

    JAC
    Motors
    Economy Cars
    1964-Present

    Venucia
    Economy
    Cars
    2010-Present

    Soueast
    Economy
    Cars
    1995-Present

    Maxus
    Pickup,
    Vans
    2011-Present

    Haima
    Economy
    Cars
    1992-Present

    Zotye
    Compact
    Cars
    2003-Present

    Hawtai
    SUVs,
    Sedans
    2000-Present

    Changfeng
    Light
    Trucks
    1950-Present

    JMC
    Pickup,
    Vans
    1968-Present

    Baojun
    Economy
    Cars
    2010-Present

    Lifan
    Economy
    Cars

    1992-Present

    Gonow
    Vehicles,
    SUVs
    2003-Present

    Englon
    Economy
    Cars
    2010-2013

    Ranz
    Electric
    Cars
    2013-Present

    Hafei
    Small
    Cars

    1980-Present

    Το ερώτημα είναι: Ποια θα είναι η τύχη οποιουδήποτε κλασσικού και παραδοσιακού κατασκευαστή, που καταφεύγει στην Κίνα, σε αυτήν την πληθώρα κατασκευαστών οχημάτων της Κίνας; Πιθανότατα να μην ακούσουμε ποτέ ξανά καμία είδηση για αυτον.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close