Οι Γάλλοι της Renault μπορούν να επιδιώκουν την εξαγορά της Fiat-Chrysler αλλά οι Ιταλοί μάλλον έχουν άλλα σχέδια προς Κίνα μεριά.
Ελέω των νέων προδιαγραφών για τις εκπομπές ρύπων τα προβλήματα για τον ιταλό-αμερικανικό όμιλο της FCA συνεχώς και συσσωρεύονται. Χώρια τα όσα υπάρχουν ήδη αφού η Fiat-Chrysler έχει χάσει πολύ χρόνο σχετικά με τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της με αποτέλεσμα να περιμένει βαριές καμπάνες και πρόστιμα από την ΕΕ.
Μόλις πριν από μερικούς μήνες η Jeep παρουσίασε τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Jeep Renegade και Compass, το ηλεκτρικό 500 αναμένεται του χρόνου. Και για να αποφύγει τις κυρώσεις είχε αγοράσει ακριβά «δικαιώματα» ρύπων από την Tesla.
Από την άλλη, η Alfa Romeo δεν ανταποκρίνεται στους στόχους πωλήσεων και μάλλον η κίνηση των Ιταλών προς μια πιο premium κατεύθυνση και η απομάκρυνση τους από τις χαμηλότερες κατηγορίες, δεν τους βγαίνει.
Όσο για την Maserati, οι πωλήσεις πάνε από το κακό στο χειρότερο… Έτσι, υπάρχουν πολλοί μνηστήρες και για τα δύο σήματα με τους Ιταλούς να λένε όχι για μία ακόμη φορά στην Volkswagen σχετικά με εξαγορά της Alfa Romeo.
Πάντως, δεν κρατούν το ίδιο αρνητική στάση απέναντι στην Geely και στην προοπτική πώλησης της Alfa Romeo και της Maserati. Μάλιστα υπάρχουν προχωρημένες διαπραγματεύσεις, όπως αναφέρει το γερμανικό AMS. Αν γίνει κάτι τέτοιο, τότε οι Κινέζοι θα προσθέσουν δύο πολύ σημαντικά σήματα στο ρόστερ τους με τις Volvo και Lotus.
cars and small SUVs)
Geely
Compact
Cars
1986-Present
FAW
Compact
Cars
1953-Present
Brilliance
Economy
Cars
2002-Present
Changan
Economy
Cars
1862-Present
Great
Wall
Compact SUVs
1984-Present
SAIC
Manufacturer
1955-Present
Roewe
Compact
Cars
2006-Present
BYD
Economy
Cars
1995-Present
GAC
Group
Manufacturer
1997-Present
Dongfeng
Trucks
1969-Present
Haval
Compact
SUVs
2013-Present
Wuling
Microvans
2002-Present
Foton
Trucks
1996-Present
Landwind
Compact
SUVs
2002-Present
Qoros
Compact
Cars
2007-Present
Chery
Economy
Cars
1997-Present
BAIC
Motor
Manufacturer
2010-Present
JAC
Motors
Economy Cars
1964-Present
Venucia
Economy
Cars
2010-Present
Soueast
Economy
Cars
1995-Present
Maxus
Pickup,
Vans
2011-Present
Haima
Economy
Cars
1992-Present
Zotye
Compact
Cars
2003-Present
Hawtai
SUVs,
Sedans
2000-Present
Changfeng
Light
Trucks
1950-Present
JMC
Pickup,
Vans
1968-Present
Baojun
Economy
Cars
2010-Present
Lifan
Economy
Cars
1992-Present
Gonow
Vehicles,
SUVs
2003-Present
Englon
Economy
Cars
2010-2013
Ranz
Electric
Cars
2013-Present
Hafei
Small
Cars
1980-Present
Το ερώτημα είναι: Ποια θα είναι η τύχη οποιουδήποτε κλασσικού και παραδοσιακού κατασκευαστή, που καταφεύγει στην Κίνα, σε αυτήν την πληθώρα κατασκευαστών οχημάτων της Κίνας; Πιθανότατα να μην ακούσουμε ποτέ ξανά καμία είδηση για αυτον.
Ας γίνει κι έτσι. Τουλάχιστον οι Κινέζοι με την Volvo έδειξαν ότι σέβονται τα σήματα
που παίρνουν.