Ταξιδεύοντας με το επετειακό Opel Crossland X 120 edition [blog+test drive]

Η Opel γιορτάζει τα 120 χρόνια της και εμείς παίρνουμε ένα diesel Crossland X για μία μικρή απόδραση.

Το μεγαλύτερο, ίσως, μειονέκτημα του εν λόγω SUV -τουλάχιστον από όσο θυμάμαι στην πρώτη επαφή μαζί του, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε- είναι η ευαισθησία στους πλευρικούς ανέμους. Το μεγαλύτερο, τώρα, μειονέκτημα της εξάχρονης κόρης μου, είναι η ναυτία, όταν ταξιδεύει με αυτοκίνητο για διαδρομές μεγαλύτερες της μίας ώρας. Όσο για το δικό μου μεγαλύτερο άγχος, ήταν ο συνδυασμός των δύο, σε ένα προγραμματισμένο ταξίδι στο Μυστρά.

Προετοιμασία, φόρτωμα των αποσκευών, παιδικά καθίσματα και να λοιπόν, η πρώτη δοκιμασία, εν στάσει. Θα πρέπει να ξέρετε ότι στην οικογένεια δεν διαθέτουμε έναν αλλά 3 δοκιμαστές… Για κάποιον αδιόρατο λόγο όποτε μπαίνουν οι κόρες μου σε αυτοκίνητο θέλουν πρώτα να «οδηγήσουν» αυτές. Κάθονται λοιπόν η μία στη θέση του οδηγού, η άλλη σε αυτή του συνοδηγού και ξεκινούν. Η μία στρίβει το τιμόνι, η άλλη πατάει κουμπιά στον κλιματισμό και στο τέλος και οι δύο μαζί τσακώνονται ποια θα παίξει με το infotainment. Στα πίσω καθίσματα ο μπαμπάς, να περιμένει 2-3 λεπτά την τελική ετυμηγορία τους, μέχρι να περάσουν πίσω, να δεθούν και να ξεκινήσουμε. Στην προκειμένη περίπτωση, το φιλόξενο εσωτερικό του Crossland X, τους άφησε θετικές εντυπώσεις…

Τα πρώτα χιλιόμετρα γίνονται στην αττική οδό, με κατεύθυνση νότια. Ο καιρός καλός, η διάθεση ανεβασμένη, όλα ξεκίνησαν θετικά. Το συγκεκριμένο μοντέλο φέρει το diesel σύνολο των 1.5 λίτρων και 120 ίππων, το οποίο συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι αλλαγές δεν σοκάρουν με την ταχύτητα που επιτυγχάνονται, είναι όμως τόσο στρωτές και στο σωστό χρόνο, που πραγματικά χαρίζουν κάτι στο κομμάτι της άνεσης. Αν βάλει κανείς και την άφθονη ροπή, που αποδίδεται από χαμηλά, δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο.

Μία μικρή λεπτομέρεια εδώ αποτελούν τα διακριτικά λογότυπα «120» στα μπροστινά φτερά του αυτοκινήτου. Θα μπορούσε κανείς να τα μπερδέψει, νομίζοντας ότι αναφέρονται στην ιπποδύναμη, είναι όμως χαρακτηριστικά της 120 Edition, μίας ειδικής έκδοσης που έχει λανσάρει η Opel για τα 120 χρόνια της ύπαρξής της. Η διχρωμία του αμαξώματος, τα φιμέ κρύσταλλα, η οθόνη αφής των 8 ιντσών με το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και αρκετά ακόμα καλούδια, έρχονται στάνταρ με το συγκεκριμένο πακέτο.

Να πω την αλήθεια, το θυμόμουν άνετο το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω αν οι άνθρωποι της Opel προχώρησαν σε αλλαγές στις αναρτήσεις, αν απλά έτυχε σε εκείνη την πρώτη επαφή ή τι άλλο μπορεί να συνέβη, η άνεση όμως παρέμενε αναλλοίωτη, χωρίς ωστόσο αυτό να γίνεται έρμαιο του αέρα. Μετά από αρκετές ώρες σε εθνική, σε πιο κλειστά κομμάτια, σε άπνοια αλλά και σε μέρη που έβλεπες σαφώς την κίνηση των δέντρων από τον αέρα, το Crossland X κατάφερνε να παραμένει καλοτάξιδο, χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβαίνοντες. Το να κάνω ταξίδι τριών ωρών και να χρειαστεί μόλις μία στάση για τη μικρή μου, είναι τουλάχιστον επιτυχία…

Τελικός απολογισμός; Πέρα από κάτι ντενεκέδες λάδια(…) και ένα ευχάριστο, οικογενειακό διήμερο, με φίλους, θα πω πως το Crossland X ικανοποίησε και με το παραπάνω. Οικονομικό στη χρήση, μοντέρνο σχεδιαστικά, με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και με όση άνεση μπορεί κανείς να ζητήσει από ένα οικογενειακό όχημα. Μέχρι πρότινος υποστήριζα ότι το μόνο SUV της Opel που μου κάνει κλικ είναι το Grandland X. Πλέον, αρχίζω να καλοβλέπω και το μικρότερο αδελφάκι του.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close