NEA

Νέο Ford Galaxy Vignale και αναβαθμισμένο S-MAX

Αισθητική αναβάθμιση για τα Ford SMAX και Galaxy με ξεχωριστό στυλ και νέες προτάσεις ζαντών αλουμινίου. Πρεμιέρα για την πολυτελή έκδοση Galaxy Vignale

Η Ford αναβαθμίζει το S-MAX, το κομψό SAV μοντέλο της, καθώς και το ευρύχωρο όχημα μεταφοράς επιβατών Galaxy, εστιάζοντας στο ξεχωριστό στυλ, την αυξημένη άνεση και τη βελτιωμένη συνδεσιμότητα. Το S-MAX και τα Galaxy Titanium και ST-Line αποκτούν πιο ξεχωριστή φυσιογνωμία με μοναδικές στιλιστικές πινελιές, όπως το S-MAX Vignale και η νέα έκδοση Galaxy Vignale – που λανσάρονται για πρώτη φορά με πολυτελή εξοπλισμό στο βασικό εξοπλισμό.

Τα νέα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού που διατίθενται για τα S-MAX και τις εκδόσεις Galaxy Titanium ρυθμίζονται προς 18 κατευθύνσεις για μέγιστη στήριξη του σώματος συμβάλλοντας σε ακόμα πιο άνετα ταξίδια. Αξίζει να σημειωθεί πως τα καθίσματα διαθέτουν τη σφραγίδα έγκρισης από το κορυφαίο οργανισμό υγείας που ασχολείται με θέματα της σπονδυλικής στήλης, Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR).

Η τεχνολογία ενσωματωμένου modem FordPass Connect προσφέρεται στα S‑MAX και Galaxy για πρώτη φορά. Το FordPass Connect μετατρέπει τα δύο μοντέλα σε κινητά WiFi hotspots με δυνατότητα σύνδεσης έως και 10 συσκευών και υποστηρίζει τη λειτουργία του νέου συστήματος Local Hazard Information, το οποίο ενημερώνει το οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις στο δρόμο πριν γίνουν αντιληπτές από τον ίδιο ή ανιχνευτούν από τους αισθητήρες του οχήματος.

Τα Ford S-MAX και Galaxy αναβαθμίστηκαν πέρσι κερδίζοντας σημαντικά οφέλη στους τομείς της οικονομίας, των επιδόσεων και της πολιτισμένης λειτουργίας. Σε αυτό συνέβαλαν ο προηγμένος, δίλιτρος EcoBlue diesel της Ford που αποδίδει έως 240 ίππους, μία εξελιγμένη έκδοση αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και προαιρετικές τεχνολογίες υποβοήθησης όπως το Adaptive Cruise Control (ACC) με λειτουργία Stop & Go.

Αποκλειστικό στυλ

Η έκδοση Vignale λανσάρει στο βασικό της εξοπλισμό μία νέα γκάμα προηγμένου εξοπλισμού για το αναβαθμισμένο και ευέλικτο όχημα μεταφοράς επιβατών Galaxy, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ταξίδια πρώτης κατηγορίας για μέχρι επτά άτομα. Ξεχωρίζουν:

  • Ο πίνακας οργάνων με επένδυση από δέρμα Salerno και κεντρική κονσόλα με ραφή Metal Grey
  • Τα διακοσμητικά εσωτερικού από αλουμίνιο και τα αλουμινένια πεντάλ
  • Το θερμαινόμενο τιμόνι
  • Τα πολυανατομικά θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, με ρύθμιση 10 κατευθύνσεων, 11 αεροθαλάμους και λειτουργία μασάζ – όπως αυτά που προορίζονται για τους αγοραστές του S-MAX Vignale

Διατηρώντας τα κομψά εμπρός προφίλ τους, τα αναβαθμισμένα μοντέλα S-MAX και Galaxy υιοθετούν ανανεωμένο εμπρός τμήμα και μοναδικούς συνδυασμούς σχεδίων μάσκας και προφυλακτήρα που συνθέτουν μια ξεχωριστή σχεδιαστική φυσιογνωμία. Αξιοσημείωτα είναι:

  • Τα πλαίσια από γυαλιστερό χρώμιο για τη μάσκα και τους προβολείς ομίχλης των Galaxy και S-MAX στις εκδόσεις Titanium
  • Μία μοναδική μάσκα τύπου πλέγματος με μαύρο ένθετο και μαύρα πλαίσια προβολέων ομίχλης για τα μοντέλα S-MAX ST‑Line, που είναι εμπνευσμένα από τη Ford Performance
  • Μοναδικό στοιχείο ταυτότητας “flying V” στη μάσκα με πλαίσιο από σατινέ χρώμιο και πλαίσια προβολέων ομίχλης επίσης από σατινέ χρώμιο για τα κορυφαία μοντέλα S-MAX Vignale και Galaxy Vignale

Στις νέες επιλογές ζαντών αλουμινίου περιλαμβάνονται οι δίχρωμες ζάντες 18” με μηχανουργημένο φινίρισμα και σχέδιο pearl grey 15 ακτίνων για τα S‑MAX και Galaxy Titanium, και στάνταρ δίχρωμες ζάντες 17” με μηχανουργημένο φινίρισμα και σχέδια pearl grey 20 ακτίνων για το Galaxy Titanium.

Μεγαλύτερη άνεση εν κινήσει

Νέα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με ρύθμιση 18 κατευθύνσεων που διατίθενται για το S-MAX και τις εκδόσεις Galaxy Titanium ανακουφίζουν όσους υποφέρουν από πόνους της πλάτης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Τα καθίσματα έχουν πιστοποίηση AGR – μία ανεξάρτητη επιτροπή η οποία απαρτίζεται από ειδικούς που εκπροσωπούν διάφορους ιατρικούς τομείς.

Για να αποκτήσει την περίφημη σφραγίδα AGR, το κάθισμα πρέπει να μπορεί να προσαρμόζεται στο σωματότυπο του επιβάτη, αντί αυτός να προσαρμόζει τη θέση του στο κάθισμα. Το τελευταίο ρυθμίζεται ως προς το ύψος, το μήκος και τη κλίση, πέρα από την υποστήριξη πλάτης, αυχένα και μηρού. Η οσφυϊκή ρύθμιση τεσσάρων σημείων ελέγχεται ηλεκτρονικά από ένα διακόπτη στο πλάι του καθίσματος.

Το S-MAX, το οποίο διατίθεται σε διάταξη πέντε και επτά καθισμάτων και το Galaxy, με στάνταρ επταθέσια διάταξη, εξακολουθούν να παρέχουν βελτιστοποιημένη άνεση, ευελιξία και προσαρμοστικότητα με 32 συνδυασμούς καθισμάτων και χώρου φόρτωσης, καθώς και καινοτόμα καθίσματα Easy Fold για τις δεύτερες και τρίτες σειρές. Το σύστημα αυτό επιτρέπει την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται στο χώρο αποσκευών. Επίσης, διατίθεται λειτουργία Power Raise για την τρίτη σειρά καθισμάτων του Galaxy.

FordPass Connect για βελτιωμένη συνδεσιμότητα

Παράλληλα με τη δυνατότητα ενός WiFi hotspot, η προαιρετική τεχνολογία FordPass Connect υποστηρίζει διάφορες λειτουργίες μέσω της εφαρμογής FordPass, όπως τις Vehicle Locator (Εντοπιστής Οχήματος), Vehicle Status (Κατάσταση Οχήμαος) που ελέγχει τη στάθμη καυσίμου, κατάσταση συναγερμού, διάρκεια ζωής λαδιού, απομακρυσμένο Κλείδωμα/Ξεκλείδωμα Θυρών και άλλα.

Η νέα λειτουργία Local Hazard Information – που υποστηρίζεται από το ενσωματωμένο modem FordPass Connect –  ενημερώνει τους οδηγούς για επικίνδυνες καταστάσεις που πιθανόν υπάρχουν μετά από μία στροφή ή δεν γίνονται αντιληπτές έγκαιρα λόγω πυκνής κυκλοφορίας.

Οι ενημερώσεις Local Hazard Information εκδίδονται ανεξαρτήτως συστήματος πλοήγησης, βάσει των ενημερωμένων πληροφοριών που παρέχει η HERE Technologies, η οποία αντλεί στοιχεία και δεδομένα από τις τοπικές αρχές, τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, αλλά και από άλλα οχήματα συνδεδεμένα στο “cloud”.

Οι ειδοποιήσεις επικείμενων κινδύνων περιλαμβάνουν καταστάσεις και αντικείμενα που σχετίζονται με οδικά έργα, ακινητοποιημένα οχήματα λόγω βλάβης, ζώα, πεζούς και αντικείμενα πάνω στο δρόμο. Επίσης, επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης μεταδίδονται στο όχημα ασύρματα (over-the-air), προειδοποιώντας έγκαιρα τους οδηγούς για το τι συμβαίνει εκτός του οπτικού πεδίου τους.

Αβίαστες επιδόσεις και άνεση

Ο δίλιτρος κινητήρας EcoBlue diesel που διατίθεται στα Ford S-MAX και Galaxy με απόδοση 150 και 190 PS ίππων – καθώς και σε έκδοση Bi-turbo 240 ίππων – προσφέρει την ισχύ, τη ροπή και τις επιδόσεις ενός κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού, σε συνδυασμό με χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που συναντά κανείς σε μικρότερα μηχανικά σύνολα.

Το προαιρετικό, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων – που ελέγχεται από ένα κομψό και εργονομικό περιστροφικό χειριστήριο – δημιουργήθηκε με γνώμονα τη βελτιστοποιημένη κατανάλωση και την άμεση απόκριση, για ομαλές και γρήγορες αλλαγές σχέσεων. Ένα εξάρι μηχανικό κιβώτιο προσφέρεται επίσης με τα μοντέλα S-MAX και Galaxy.

Ανάμεσα στις προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και πρακτικότητας που διατίθενται στα S-MAX και Galaxy είναι το ACC με Stop & Go. Συμβατό με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, το σύστημα αυτό βοηθά τους οδηγούς να διατηρούν μία ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, ενώ παράλληλα μπορεί να σταματά τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με συχνά σταμάτα-ξεκίνα και να το εκκινεί αυτόματα εάν η διάρκεια της στάσης είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων.

Το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford επιτρέπει στους οδηγούς των S-MAX και Galaxy να ελέγχουν τις λειτουργίες ήχου, πλοήγησης και κλιματισμού και τα συνδεδεμένα smartphones χρησιμοποιώντας απλές φωνητικές εντολές. Υποστηριζόμενο από μία έγχρωμη οθόνη αφής 8” που λειτουργεί με αναγνώριση χειρονομιών (pinch & swipe), το SYNC 3 είναι συμβατό με Apple CarPlay™ και Android Auto™ χωρίς επιπλέον κόστος.

Τα αναβαθμισμένα μοντέλα Ford S-MAX και Galaxy είναι τώρα διαθέσιμα για παραγγελία σε όλη την Ευρώπη.

Ford SMAX & Galaxy – κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2:

Ford Galaxy

 

 

 

Κατανάλωση καυσίμου l/100 km NEDC

Κινητήρες Diesel

Ισχύς
PS

Κιβώτιο

CO2
g/km NEDC

Στην πόλη

Εκτός πόλης

Μικτός κύκλος

2.0 EcoBlue

150

Μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, εμπρόσθια κίνηση

132

6,0

4,5

5,0

2.0 EcoBlue

150

Αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εμπρόσθια κίνηση

138

6,1

4,8

5,3

2.0 EcoBlue

190

Αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εμπρόσθια κίνηση drive

134

5,9

4,6

5,1

2.0 EcoBlue

190

Αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, Intelligent All Wheel Drive

156

6,9

5,4

6,0

2.0 EcoBlue

240

Αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εμπρόσθια κίνηση drive

156

7,2

5,3

6,0

Ford S-MAX

 

 

 

Κατανάλωση καυσίμου l/100 km NEDC

Κινητήρες Diesel

Ισχύς
PS

Μετάδοση

CO2
g/km NEDC

Στην πόλη

Εκτός πόλης

Μικτός κύκλος

2.0 EcoBlue

150

Μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, εμπρόσθια κίνηση

130

5,9

4,4

4,9

2.0 EcoBlue

150

Αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εμπρόσθια κίνηση drive

138

6,1

4,7

5,2

2.0 EcoBlue

190

Αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εμπρόσθια κίνηση drive

134

5,9

4,6

5,1

2.0 EcoBlue

190

Αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, Intelligent All Wheel Drive

151

6,8

5,2

5,7

2.0 EcoBlue

240

Αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, εμπρόσθια κίνηση drive

152

7,1

5,2

5,9

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
setTimeout("__gaTracker('send','event','adjusted bounce rate','page visit 20 seconds or more')",20000);
Close
Close