To Volvo XC40 Recharge έχει 408 άλογα και 400 χιλιόμετρα αυτονομία [vid]

Τo Volvo XC40 Recharge θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης από τις αρχές του 2020 με τιμή πώλησης στις περίπου 55.000-60.000 ευρώ (ανάλογα και με τις επιδοτήσεις).

Με το ηλεκτρικό XC40 η Volvo εγκαινιάζει μία νέα σειρά μοντέλων μηδενικών ρύπων και plug-in υβριδικών η οποία θα σηματοδοτείται από τα διακριτικά Recharge. Στόχος των Σουηδών μέχρι το 2025 είναι το 50% των ετήσιων πωλήσεων τους να είναι ηλεκτρικά μοντέλα (μαζί με τα PHEV) και το άλλο 50% υβριδικά (μαζί με τα ήπια).

Το πρώτο μοντέλο αυτή της σειράς είναι το XC40 Recharge το οποίο εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα με συνδυαστική ισχύς στα 408 άλογα με ροπή στα 660 Nm. Πρόκειται για την ίδια διάταξη τετρακίνησης με του Polestar 2.

Παρόλο που το απόβαρο έχει ανέβει στα 2.150 κιλά (από τα περίπου 1.500 του συμβατικού XC40) η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα με τελική περιορισμένη στα 180 χλμ./ώρα.

Μία μπαταριά λιθίου ιόντων 78 kWh (75 το ωφέλιμο) προσφέρει αυτονομία στα 400 χιλιόμετρα (WLTP) και σε σούπερ σημείο ταχυφόρτισης 150 kW το 80% γεμίζει σε 40 λεπτά της ώρα. Ένα εντελώς νέο στοιχείο στο XC40 Recharge έχει να κάνει με το σύστημα πολυμέσων που «τρέχει» σε περιβάλλον Google Android OS.

Σε σχέση με το συμβατικό XC40 η απόσταση από το έδαφος έχει μικρύνει (από τα 211 στα 175 χλστ.) λόγω της συστοιχίας των μπαταριών στο δάπεδο. Ελαφρώς μικρότερο είναι και το πορτμπαγκάζ (από 460 στα 413 λίτρα) το οποίο αντισταθμίζεται από έναν μικρότερο χώρο (31 λίτρων) στο εμπρός μέρος και κάτω από το καπό.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Δεν δίνεται η τάση λειτουργίας, ώστε να διαπιστώσουμε πόσα Amperes απαιτούνται για την κανονική φόρτιση και την ταχυφόρτιση.

  2. Η λειτουργία του οχήματος απαιτεί ένταση 80 Α. Σε οικιακές καταναλώσεις τοποθετούνται ασφάλειες
    μέχρι 15 Α. Η περιοχή των 80 Α είναι η ένταση λειτουργίας των περισσότερων ηλεκτροσυγκολλήσεων. Ο χειρισμός της μπαταρίας «Δεν σηκώνει αστεία». Έτσι αυτόματα δημιουργούνται τα παρακάτω
    ερωτηματικά:
    1) Θα μπορεί ο ιδιοκτήτης του οχήματος να χειριστεί με ασφάλεια τον φορτιστή σε σταθμούς επαναφόρτισης μπαταρίας;. (Για οικιακό φορτιστή ούτε λόγος).
    2) Σε καταστάσεις ατυχήματος τι θα μπορέσει να συγκρατήσει αυτήν την τρομακτική συσσώρευση
    ενέργειας; (Δεν γνωρίζω τα Amperes της ηλεκτρικής καρέκλας)
    3) Σε περίπτωση ταχυφόρτισης θα απαιτηθούν περισσότερα απο 400 Volts με τα ανάλογα Amperes. Αν βρεθεί στον σταθμό φόρτισης κάποιος αριθμός από παρόμοια οχήματα, τότε είναι σίγουρη η βύθιση τάσης στην περιοχή.
    4) Ο διακόπτης αποσύνδεσης του κυκλώματος παροχής ρεύματος σε περίπτωση ατυχήματος είναι αναποτελεσματικός σε περίπτωση σύνθλιψης της μπαταρίας με το αμάξωμα. 0-100 σε 4,9 sec. Πόσοι από τους ιδιοκτήτες τους θα αγνοήσουν αυτήν την δυνατότητα;
    Υπάρχουν στιγμές που διαπιστώνει κανείς οτι εξουδετερώνεται η κριτική του ικανότητα και οφείλει κάποιος να του εξηγήσει πολλά πράγματα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close