NEA

H BMW M2 CS είναι ακόμη πιο ισχυρή και ακόμη πιο ελαφριά

H παραγωγή της σπέσιαλ M2 Competition Sport θα περιοριστεί στις 2.200 μονάδες ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και μία αγωνιστική έκδοση M2 CS Racing.

Θεωρητικά πρόκειται για το κύκνειο άσμα της τωρινής γενιάς (τουλάχιστον σε ότι αφορά έκδοση δρόμου) και ενόψει της επόμενης επίσης πισωκίνητης BMW M2. Εδώ βλέπετε τις πρώτες φωτογραφίες από την σπέσιαλ ελαφρύτερη εκδοχή CS.

Και εδώ υπάρχει ο δεδομένος τρίλιτρος εν σειρά εξακύλινδρος της M2 Competition, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 450 ίππους και 550 Nm ροπής. Χάρη στα +40 άλογα οι επιδόσεις είναι καλύτερες με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 3,8 δευτερόλεπτα με το αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη ή σε 4 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο εξάρι. Τελικά περίπου στα 280 χλμ./ώρα.

Η CS εφοδιάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Adaptive M ανάρτηση, ενισχυμένα φρένα με προαιρετικά τα κάρμπον και σπορ εξάτμιση M Performance με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες. Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα με επένδυση αλκαντάρα και κόκκινες ραφές, καθώς και τα συναφή της έκδοσης CS, όπως τα σχετικά λογότυπα στις χειρολαβές, στις πόρτες κ.α.

Μέχρι την επίσημη πρεμιέρα της M2 CS στο Λος Άντζελες δεν έχουν ανακοινωθεί τα κιλά που έχουν εξοικονομηθεί. Πάντως δεν θα είναι λίγα υπάρχει ανθρακόνημα σε διάφορα σημεία του αμαξώματος όπως στο εμπρός splitter, στην πίσω αεροτομή, στο καπό, η εντελώς κάρμπον οροφή, οι καθρέπτες κ.α. Επίσης ελαφρύτερες θα είναι οι 19άρες σφυρήλατες ζάντες σε μαύρο ή ανοιχτό χρυσαφί κ.α.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close