NEA

Τέλος και επισήμως το BMW i3 REX, τελειώνει και το i3 ως μοντέλο

Όπως δήλωσε το στέλεχος της εταιρίας Jan Freimann, υπεύθυνος για της μπαταρίες και το e-mobility, μοντέλα όπως το i3 REX δεν έχει μέλλον.

«Η ιδέα πίσω από το Range Extender ήταν να βγάλει από τους καταναλωτές το άγχος της φόρτισης. Τώρα όμως, με την αύξηση των ταχυφορτιστών μία τέτοια προσέγγιση δεν είναι επιθυμητή». Έτσι, σε όποιες αγορές υπήρχε η διάθεση του i3 REX, αυτή ολοκληρώνεται, ενώ η BMW δεν σκοπεύει να επενδύσει στην τεχνολογία των range extenders.

Η BMW ξεκίνησε νωρίς την ενασχόλησή της με τα ηλεκτρικά μοντέλα, και το i3 υπήρξε μία πρωτοποριακή κίνηση, έστω και αν ήταν ακριβό και με μικρή αυτονομία. Το τελευταίο ήρθε να καλύψει μία έκδοση με μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος φόρτιζε την μπαταρία, χωρίς να υπάρχει το άγχος της ανάγκης φόρτισης.

Η ιδέα ήταν αρκετά έξυπνη κάνοντας το αυτοκίνητο αρκετά λειτουργικό. Όμως σύμφωνα με την εταιρία, εκπλήρωσε πλέον τον σκοπό του, και δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσει να κατασκευάζεται.

Εν τω μεταξύ και η υπόλοιπη γκάμα του i3 φαίνεται να οδεύει προς την ολοκλήρωση της καριέρας της. Έστω και αν θα υπάρξει μία ακόμα αναβάθμιση της μπαταρίας μέσα στην επόμενη χρονιά. Και το μόνο που καταφέρνει η BMW παρουσιάζοντας i3 με μεγαλύτερες μπαταρίες είναι να κρεμάει τους προηγούμενους κατόχους που βλέπουν την αξία μεταπώλησης του ηλεκτρικού τους να πέφτει κατακόρυφα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button