NEA

Αποκάλυψη για τη Lamborghini Huracan Evo RWD

Μία πιο «αντρική» εκδοχή της Huracan Evo, με κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα, ανακοίνωσε η εταιρία της Sant’Agata.

Για όσους νομίζατε ότι με την αποχώρηση του Valentino Balboni έκλεισε μία εποχή στη Lamborghini… εντάξει, έτσι είναι. Πλην όμως οι Ιταλοί φαίνεται πως τιμούν την ιστορία τους και δεν σκοπεύουν να γίνουν αντίγραφο της Audi. Σε μια κίνηση αντίθετη με το ρεύμα της εποχής, επέλεξαν να κατασκευάσουν μία ειδική έκδοση της κορυφαίας Huracan Evo, με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα.

Κάτω από το καπό παραμένει ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 610 ίππους ισχύος και 560 Nm ροπής (τιμές ελαφρά υποδεέστερες της τετρακίνητης εκδοχής). Όσο για το συνολικό βάρος, περιορίζεται στα 1.389 κιλά!

Ενδεικτική για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι η δήλωση του Stefano Domenicali, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας. «Η πισωκίνητη Huracán EVO τοποθετεί το αυτοκίνητο στα χέρια του οδηγού: η οδηγική εμπειρία παρέχεται από το hardware. Αυτό το αυτοκίνητο θυμίζει στον οδηγό την καθαρή, μηχανική προέλευση της Lamborghini: Ο οδηγός βρίσκεται στο κέντρο της απόδοσης της Huracán EVO RWD, με αφιλτράριστη αίσθηση και μία συναρπαστική και πιο προσωπική οδηγική εμπειρία, που ελέγχεται από τον πιλότο».

Οι μηχανικοί της Lamborghini φρόντισαν να εξελίξουν ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ειδικά προσαρμοσμένο για την περίσταση. Αυτό επιτρέπει τις πλαγιολισθήσεις και χαρίζει περισσότερη απόλαυση στον οδηγό. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 3,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 325 χλμ./ώρα.

Αλλαγές υπάρχουν και στα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως φαίνεται και στις εικόνες, σε σχέση με τις τετρακίνητες Huracan Evo. Δεν γνωρίζουμε αν η Lamborghini κάνει καμιά κίνηση ματ και προσθέσει σε αυτή μηχανικό κιβώτιο, το σίγουρο όμως είναι ότι μέχρι την άνοιξη, όπου θα ξεκινήσει η διάθεση της Huracan Evo RWD, δεν θα έχει απομείνει τίποτα κρυφό υπό τον ήλιο.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close