NEA

Πως η BMW κατάφερε να είναι η πρώτη premium μάρκα στις ΗΠΑ;

Με «πινακιδωμένα» ή όχι αυτοκίνητα η BMW φαίνεται πως κατάφερε να κυριαρχήσει στην κατηγορία των premium κατασκευαστών στην αγορά των ΗΠΑ.

Πρόσφατα υπήρχαν αναφορές για ελέγχους των αμερικανικών αρχών γύρω από την πλασματική αύξηση των πωλήσεων της BMW στις ΗΠΑ. Μέχρι νεότερων πληροφοριών και αν ισχύει κάτι τέτοιο η BMW είναι η πρωταθλήτρια στον premium στίβο ξεπερνώντας τόσο την Mercedes όσο και την Lexus.

Οι πωλήσεις της μέσα στο 2019 έφθασαν στις 324.826 μονάδες, με άνοδο 4,4% σε σχέση με το 2018, κάτι που το οφείλει κυρίως στα μεγάλα SUV της αλλά και στην καλή πορεία της νέας σειράς 3. Τα SUV της εταιρίας σημείωσαν άνοδο 35,5% μέσα στο 2018, ενώ τα υπόλοιπα μοντέλα της είχαν πτώση 14,4%, και ίσως του χρόνου τα SUV να ξεπεράσουν τις υπόλοιπες εκδόσεις.

Η Mercedes δεν ήταν πολύ πίσω, με 316.094 μονάδες, μόλις 135 αυτοκίνητα περισσότερα από το 2018. Και στην περίπτωσή της τα κλασικά σεντάν είχαν μεγάλη πτώση, με μόνη εξαίρεση την Α-Class, ενώ πολύ μεγάλη άνοδο είχαν οι πωλήσεις των ακριβών AMG GT και GT 4Door. Τα crossover είχαν όλα άνοδο εκτός από την GLA που είχε μικρή πτώση ίσως και λόγω της επικείμενης αντικατάστασής της.

Η Lexus έκλεισε την χρονιά τρίτη με 298.114 μονάδες, με μικρή άνοδο 0,1% σε σχέση με πέρσι. Όλα της τα μοντέλα είχαν σταθερή πορεία εκτός από το νεοφερμένο UX που έδειξε να ξεκινά δυναμικά την πορεία του στην αγορά των ΗΠΑ. Η τέταρτη θέση πήγε στην Audi με 224.111 μονάδες, και ακολούθησαν οι Cadillac και η Lincoln, ενώ δύσκολη ήταν η χρονιά για τις μάρκες πολυτελείας των υπόλοιπων κατασκευαστών της Ιαπωνίας.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close