Την έκθεση των Βρυξελλών επέλεξε η Renault για να παρουσιάσει τις υβριδικές εκδόσεις των Clio και Captur.
Renault Clio Ε-Tech. Δεν είναι ένα mild hybrid υβριδικό αλλά ένα με περισσότερη τεχνολογία και με παράλληλο σύστημα βασισμένο σε τεχνογνωσία από την Formula 1. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 140 ίππους και η Renault αναφέρει πως σε αστικό περιβάλλον το 80% των διαδρομών μπορεί να γίνεται ηλεκτρικά, με αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καta 40%.
Εδώ ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζίνης 1.600 κ.εκ. συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας HSG μίζας/ γεννήτριας και ένας ισχυρότερος συνδεδεμένος με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο) και μια μπαταρία 1,2 kWh (230V). Πρόκειται για ένα σύστημα μετάδοσης που δεν έχει μήτε μετατροπέα ροπής μήτε συμπλέκτη αλλά τον βασικό ηλεκτροκινητήρα που συγχρονίζει τις σχέσεις. H αύξηση του βάρους να είναι μόνο 10 κιλά συγκριτικά με ένα αντίστοιχο ντίζελ Clio.
Το υβριδικό Clio μπορεί να κινηθεί υπό συγκεκριμένες συνθήκες εντελώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες έως 70-75 χλμ./ώρα, ενώ η μέση εκπομπή CO2 είναι κάτω από τα 100 γραμμ./100 χλμ.
Renault Captur E-Tech Plug-in. Η ίδια διάταξη υβριδική διάταξη τοποθετείται και στο Captur E-Tech Plug-in με την διαφορά πως αποδίδει 160 ίππους και πως υπάρχει μια πολύ μεγαλύτερη μπαταρία 9,8 kWh. Έτσι, η PHEV έκδοση του Captur μπορεί να διανύσει ηλεκτρικά, αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων έως και 50 χιλιόμετρα (65 εντός πόλεως, κατά WLTP) και σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου στο Captur E-Tech Plug-in είναι στα 1,5 λίτρα/ 100 χλμ. με μέση εκπομπή CO2 στα 34 γρ./100 χλμ. Τα δύο νέα υβριδικά Renault θα διαφοροποιούνται ελαφρώς οπτικά από τις αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις, ενώ το Captur έχει και τα ειδικά Pure και E-Save προφίλ οδήγησης στο μενού Multi-Sense. Μέσα στο 2020 θα παρουσιαστεί και το Megane E-Tech Plug-in Hybrid.
Ποτε με το καλο στις αντιπροσωπειες;
Καλημέρα, μια πρώτη ενημέρωση είναι από το καλοκαίρι και μετά.
Ευχαριστώ πολύ