MENOYNEA

H κινεζική Geely εξετάζει τη εξαγορά της Aston Martin

Από την μια οι Κινέζοι θέλουν να μπουν πιο βαθιά στην Ευρώπη και από την άλλη οι Βρετανοί έχουν τεράστια οικονομικά προβλήματα.

Η Aston Martin έχει πολύ μεγάλα προβλήματα και πάνω της έχουν πέσει σαν κοράκια διάφοροι μνηστήρες. Χαρακτηριστικό είναι πως το 2019 οι πωλήσεις έπεσαν κατά 50% σε σχέση με το 2018, ενώ η χρηματιστηριακή αξία της μάρκας έχει πέσει περίπου στο 1 δισ. λίρες και με αξία μετοχής στις περίπου 4,5 λίρες.

Η Aston Martin είχε μπει στο χρηματιστήριο το 2018 με αξία 4,3 δισ. λιρών και τιμή μετοχής στις 19 λίρες. Μία κατάσταση που σώζεται μόνο από νέους επενδυτές και κάπως έτσι ακούστηκαν τον Δεκέμβριο φήμες ακόμη και για τον Lawrence Stroll, τον πατέρα του αγωνιζόμενου στην F1, του Lance.

Ωστόσο, η πιο βάσιμη φήμη είναι αυτή που κυκλοφορεί για την Geely, σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times. Όπως και στην περίπτωση της Daimler (Mercedes), στην οποία με ποσοστό 9,69% είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης μέτοχος του γερμανικού ομίλου, έτσι και στην Aston Martin οι Κινέζοι θα επιδιώξουν να αποκτήσουν ένα καλό ποσοστό.

Η βρετανική εταιρία μπορεί να έχει τα χάλια της στα οικονομικά αλλά έχει πολύ μεγάλη προοπτική. Κυρίως λόγω της παρουσίασης της DBX, του πρώτου SUV στην ιστορία της, με ετήσιο στόχος πωλήσεων στις 4.000-5.000 μονάδες. Σύμφωνα με την εταιρεία ήδη έχουν ληφθεί 1.800 παραγγελίες της, νούμερο σαφώς καλύτερο από τα αντίστοιχα όλων των άλλων μοντέλων της.

Για την ώρα στον όμιλο της Geely και στο πορτοφόλιο της στην Ευρώπη ανήκουν πλήρως η Volvo, η Polestar, η Lync & Co Lotus, η London EV Company (ταξί Λονδίνου), η Lotus και όπως προαναφέραμε περίπου το 1/10 της Daimler.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button