NEA

Επίσημα το νέο Seat Leon με νέα άποψη και τεχνολογίες Golf

Με αλά Golf κινητήρες και τεχνολογίες η 4η γενιά Seat Leon θα κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους από αυτό το καλοκαίρι.

Μετά την πρόωρη αποκάλυψη το νέο Seat Leon παρουσιάστηκε επίσημα και όπως μπορούμε να δούμε πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB και που ασπάζεται το στιλ του πιο πρόσφατου Tarraco και El-Born. Οι προβολείς έχουν ένα σημείο αναφοράς από το τωρινό μοντέλο, αλλά το στιλ τους είναι εντελώς νέο και τονίζεται και από τη νέα μάσκα.

Πάντως, η σχεδίαση του αμαξώματος χάρη σε αρκετά τονισμένα σημεία (όπως το πιο φουσκωμένο καπό και οι πιο τονισμένοι πίσω ώμοι) καταφέρνει να αποσπά κολακευτικά σχόλια. Την διαφορά να κάνει το πίσω μέρος το οποίο έχει μία φωτεινή ρίγα που γεφυρώνει τα φωτιστικά σώματα με το Leon να είναι γραμμένο κάτω από το λογότυπο της εταιρίας.

To μήκος του νέου Leon είναι στα 4,368 μέτρα και σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο είναι 8,6 εκατοστά μακρύτερο. Το πλάτος είναι στα 1,800 μέτρα (+ 1,6 εκ.) και το ύψος στα 1,456 μέτρα (- 0,3 εκ.). Το μεταξόνιο (2.686 χιλιοστά) έχει αυξηθεί κατά 50 χλστ. για να προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Ίσως για αυτό ο χώρος αποσκευών να έχει παραμείνει στα 380 λίτρα. Το βάγκον Leon Sportstourer (ST) έχει μήκος 4,642 μέτρα (+9,3 εκ.) και χώρο αποσκευών στα 617 λίτρα (+30).

Στο εσωτερικό επικρατεί μια σύγχρονη άποψη που μας παραπέμπει σε αυτή του συγγενούς Golf. Όπως μπορούμε να δούμε υπάρχει ψηφιακός πίνακας 10,25 ιντσών και δεξιά η οθόνη αφής που είναι «ελεύθερη» (στο Golf είναι ενσωματωμένη) με διαγώνιο 8,25 ή 10,0 ίντσες. Υπάρχουν αρκετά κοινά σημεία αναφοράς με το Golf όπως είναι οι διακόπτες αφής με ολίσθηση και φυσικά όλες οι σχετικές τεχνολογίες άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης.

Η νέα γενιά του compact μοντέλου επωφελείται από εκδόσεις βενζίνης (TSI), diesel (TDI), συμπιεσμένου φυσικού αερίου (TGI), mild-hybrid (eTSI) και plug-in hybrid (eHybrid), παρέχοντας στους πελάτες τη σωστή επιλογή κινητήρα για να ταιριάζει με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.

Συγκεκριμένα, η γκάμα των κινητήρων έχει στην βάση της τον τρικύλινδρο 1.0 TSI με 90 ή 110 ίππους, ψηλότερα τον 1.5 TSI με 130 ή 150 ίππους και ακόμη πιο πάνω τον 2.0 TSI με 190 άλογα. Οι ισχυρότερες εκδόσεις συνδυάζονται με 48βολτο mild hybrid σύστημα (eTSI) και αποκλειστικά με DSG. Υπάρχει και ντίζελ 2.0 TDI με 115 και 150 ίππους, όπως και 1.5 TGI φυσικού αερίου CNG με 130 ίππους.

Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως για πρώτη φορά η Seat αποκτά μια plug-in υβριδική έκδοση. Και την τιμητική του έχει το Leon eHybrid με την διάταξή του να συνδυάζει έναν 1.4 TSI με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 13 kWh που προσφέρει ηλεκτροκίνηση για περίπου 50 χιλιόμετρα με συνδυαστική 204 άλογα. Αργότερα το Leon αναμένεται να έχει τόσο μια Cupra έκδοση με το υβριδικό σύστημα του eHybrid να ανεβαίνει στους 245 ίππους όσο και μία δίλιτρη Cupra R με 310 άλογα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close