NEA

Ο Luca De Meo στο τιμόνι της Renault

O De Meo θα αναλάβει τη Renault σε κρίσιμη στιγμή και παράλληλα καλείται να διασώσει τις σχέσεις με τη Nissan.

Η Renault έχει διορίσει τον Luca de Meo, τον πρώην επικεφαλής της μάρκας Seat του Volkswagen Group, ως CEO, μετά την εποχή του Carlos Ghosn. Ο De Meo θα αντικαθιστούσε αρκετούς μήνες νωρίτερα τον ανεσταλμένο CEO Thierry Bollore, αλλά καθυστέρησε επειδή υπήρχε μια ρήτρα μη ανταγωνισμού με το VW Group.

Ο 52χρονος De Meo θα αναλάβει τη θέση του CEO της Renault την 1η Ιουλίου και θα απαγορευτεί να αποκαλύψει ανταγωνιστικές πληροφορίες για πέντε μήνες, σύμφωνα με την γαλλική εφημερίδα Le Figaro. Η πρόσληψη του ως CEO θα πρέπει τυπικά να εγκριθεί στη γενική συνέλευση των μετόχων της Renault τον Απρίλιο.

Ο De Meo ήταν διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Seat για πέντε χρόνια μέχρι να αποχωρήσει αυτό το μήνα. Έφτασε τη Seat να καταγράψει σημαντική αύξηση πωλήσεων (συμπεριλαμβανομένων 517.600 το 2018, αύξηση 11% από το 2017) και έδωσε στο μάρκα μια πιο σπορ εικόνα, δημιουργώντας την Cupra.

Ο De Meo επιστρέφει στην εταιρεία όπου ξεκίνησε την καριέρα του το 1992, στο μάρκετινγκ. Μετά από πέντε χρόνια στη Renault, μετακόμισε στην Toyota Motor Europe ως διαχειριστής προϊόντων για το μικρό αυτοκίνητο Yaris και τη μάρκα Lexus. Το 2002, ο Meo μετακόμισε στο Fiat Chrysler, όπου οδήγησε τα σήματα Alfa Romeo, Abarth και Fiat. Το 2009 μετακόμισε στον όμιλο VW, εργαζόμενος πρώτα για μάρκετινγκ για το εμπορικό σήμα VW και στη συνέχεια στο τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεις στο Audi.

Η Renault αγωνίζεται να περάσει πέρα ​​από τη σύλληψη του 2018 του Ghosn, του μακροπρόθεσμου προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του, ο οποίος ήταν πρόεδρος των συμμαχικών εταίρων της Nissan και της Mitsubishi Motors. Η αναχώρηση του Ghosn έδειξε έντονες εντάσεις, οι οποίες κλόνισαν τη συμμαχία, ακόμη και όταν η εξασθένιση της ζήτησης σε βασικές αγορές έβλαψε τις πωλήσεις και τα κέρδη.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close