ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η Opel επιστρέφει στην Ιαπωνία από το επόμενο έτος

Η μάρκα με σήμα τον κεραυνό θα λανσάρει στην Ιαπωνία αρχικά τρία μοντέλα: το δημοφιλές Corsa, το οποίο ενδέχεται να κυκλοφορήσει με διαφορετικό όνομα στην εκεί αγορά, το πολυλειτουργικό Combo Life και το συμπαγές SUV Grandland X. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα αργότερα.

«Η Ιαπωνική αγορά  αυτοκινήτου είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Η Opel απολαμβάνει εξαιρετική φήμη ως Γερμανική μάρκα. Γι’ αυτό, η επιστροφή μας στην Ιαπωνία είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των κερδοφόρων εξαγωγών μας – κάτι το οποίο υποσχεθήκαμε στο στρατηγικό μας σχέδιο PACE!. Η Opel γίνεται παγκόσμια – και η επιστροφή μας στην Ιαπωνία το αποδεικνύει» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.

Στην Ιαπωνία, ως μέλος του Εθνικού Οργανισμού Πωλήσεων του Ομίλου PSA, η Opel θα μπορεί να αξιοποιήσει την υποδομή και τεχνογνωσία του στην περιοχή. Αυτό υποστηρίζει σε μεγάλο βαθμό την επιστροφή της στη συγκεκριμένη αγορά.

Μέχρι τώρα, ο Όμιλος PSA εκπροσωπεί στην Ιαπωνία τις μάρκες Peugeot, Citroën και DS Automobiles και οι πωλήσεις του το 2019 ξεπέρασαν τα 15.600 οχήματα. Το λανσάρισμα της Opel θα βοηθήσει τον Όμιλο PSA να επεκτείνει την προσφερόμενη προϊοντική γκάμα του στην Ιαπωνία και να προσελκύσει νέους πελάτες. Ακόμα περισσότερο, οι Ιάπωνες πελάτες θα επωφεληθούν και από την έλευση ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Opel. Θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ κινητήρων εσωτερικής καύσης και ενός συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς το Corsa1 θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ το Grandland X θα διατίθεται και ως plug-in υβριδικό.

Τους προσεχείς μήνες, η μάρκα θα δημιουργήσει ένα δίκτυο διανομέων στις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, το οποίο θα επεκτείνεται σταθερά. Μέχρι το 2023, το δίκτυο της Opel θα εκπροσωπείται τουλάχιστον στο 80% της Ιαπωνικής αγοράς. Η Opel επιθυμεί να αναπτυχθεί σταδιακά. Όπως και σε άλλες περιοχές, στόχος για την Ιαπωνία θα είναι η κερδοφόρα ανάπτυξη και η ικανοποίηση των πελατών.

Μία ολοκληρωμένη εξαγωγική τακτική είναι από τους πυλώνες του στρατηγικού σχεδίου PACE! της Opel/Vauxhall. Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020, το 10% του όγκου πωλήσεων της Opel θα προέρχεται από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής αγοράς. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στις εξαγωγικές αγορές Ασίας, Αφρικής και Ν. Αμερικής όπου ήδη δραστηριοποιείται σήμερα, ενώ θα κάνει την είσοδό της σε περισσότερες από 20 νέες αγορές μέχρι το 2022. Πρόσφατα παραδείγματα είναι η επιστροφή στη Ρωσία και η έναρξη εξαγωγών σε Κολομβία και Εκουαδόρ.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!