NEA

Το Landtrek είναι το «αγροτικό» pickup της Peugeot!

Θα μπορέσει το Peugeot Landtrek να τα βγάλει πέρα απέναντι σε καθιερωμένους παίχτες όπως τα Nissan Navara, Mitsubishi L200 και Toyota Hilux;

Αν δεν το γνωρίζετε η Peugeot διαθέτει pickup το οποίο αποτελεί συμπαραγωγή με την κινεζική Changan (εκεί προσφέρεται από πέρυσι ως Kaicene F70) και προορίζεται κυρίως για την ασιατική, αφρικανική και την αγορά της Λατινικής Αμερικής. Σχεδιαστικά το Landtrek υιοθετεί την σύγχρονη άποψη της μάρκας με την κάθετη μάσκα, όπως και το ταμπλό στο εσωτερικό.

Η καρότσα έχει διαστάσεις 1,63m x 1,60m x 0,5 μέτρα που αντιστοιχεί σε δύο ευρωπαλέτες στην διπλοκάμπινη έκδοση ενώ στην μονοκάμπινη με τις μεγαλύτερες διαστάσεις χωρούν τρεις. Το ωφέλιμο φορτίο ξεπερνά τον ένα τόνο και μπορεί να φτάσει τους 1,2. Το Landtrek για παράδειγμα δεν θα έχει πίσω προφυλακτήρα προκειμένου η πόρτα της καρότσας να ανοίγει σε γωνία 180 μοιρών, ενώ η απόστασή του από το έδαφος θα φτάνει τα 235 χιλιοστά.

Κάτω από το καπό έχει έναν πετρελαιοκινητήρα 1,9 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους και 350 Nm ροπής όταν ο ανταγωνισμός ξεπερνά τα 400 Nm. Επίσης υπάρχει και μεγαλύτερη έκδοση βενζίνης 2,4 λίτρων με 210 ίππους και 320 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.

Στην Ευρώπη θεωρείται απίθανο να δούμε το Landtrek (ειδικά όταν τα μοτέρ δεν είναι καν προδιαγραφής Euro 6). Από την άλλη, εταιρίες που έχουν επιχειρήσει να μπουν στο πεδίο των pickup έχουν καταλήξει με άδοξο τέλος, όπως για παράδειγμα οι κλώνοι του Nissan Navara (τα Mercedes X-Class και Renault Alaskan) ή του Mitsubishi L200 (το Fiat Fullback).

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close