ΑΓΩΝΕΣ

F1: Τι μας έδειξαν οι πρώτες δοκιμές στην Βαρκελώνη

Με το νου τους στην επόμενη σεζόν όπου θα υπάρξουν πολύ μεγάλες αλλαγές λογικό είναι να μην υπάρχει κάτι σπουδαίο σε τεχνολογικό επίπεδο.

Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει και η Mercedes παρά τα έξι συνεχόμενα double απέδειξε την επινοητικότητα της και ίσως την θέλησή της να μείνει στην Formula 1 παρά τις σκέψεις των λευκών κολάρων. Μάλιστα, η γερμανική ομάδα όχι μόνο τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας με το επαναστατικό DAS (έστω και αν από την σεζόν του 2021 δεν θα μπορεί πιθανότατα να εφαρμοστεί), αλλά στην Βαρκελώνη δεν «κρύφτηκε» καθόλου (όπως έκανε άλλες φορές) και έπαιζε με τα χρονόμετρα με εξαιρετικές επιδόσεις. Επίσης, έδειξε και την πίσω της ανάρτηση, η οποία έχει νέα γωνία (το κάτω ψαλίδι έχει ανέβει και ταυτόχρονα έχει πάει πιο πίσω) προς όφελος της αεροδυναμικής και του πίσω διαχύτη.

Στην Ferrari ή μπλοφάρουν ή όντως υπάρχει θεματάκι. Θέλουμε να πιστεύουμε πως για την φετινή σεζόν ισχύει το πρώτο αφού ο Binotto δεν είναι λογικό να λέει με το καλημέρα πως η SF1000 δεν είναι τόσο γρήγορη και πως είναι λιγότερο αισιόδοξος από πέρυσι. Διότι αν ισχύει κάτι τέτοιο να ασχοληθούμε καλύτερα με την Red Bull και την Honda.

Πάντως, στην Scuderia προφανώς και παίζουν κάποιο παιχνίδι (o Vettel αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα, ο Leclerc έμεινε αρκετά στο σέρβις) αφού έκαναν και τα λιγότερα χιλιόμετρα δοκιμών (354 γύρους έναντι 494 της Mercedes και 471 της Red Bull). Πάντως, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως στην Ferrari θα δώσουν προτεραιότητα φέτος στο κράτημα του αυτοκινήτου και όχι στην υψηλή τελική.

Η Red Bull έχει επίσης διάφορες αεροδυναμικές αλλαγές και αναβαθμισμένη μπροστινή ανάρτηση με την RB16 να φέρει και πάλι την υπογραφή του Newey. Σε αντίθεση με την Mercedes για να δοθεί περισσότερος χώρος στην ροή του αέρα στο πίσω μέρος δεν έγιναν αλλαγές στην πίσω ανάρτηση, αλλά μετατοπίστηκε το σύστημα ψύξης και ορισμένα στοιχεία της μετάδοσης.

Αυτά τα ολίγα για αρχή, για να δούμε τι θα δούμε στη συνέχεια μιας και απομένουν κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες για την εκκίνηση από την Μελβούρνη (εδώ το πρόγραμμα της F1 2020).

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close