NEA

Προχωρά σε μείωση εκδόσεων και μοντέλων και η BMW

Μετά την Mercedes και η BMW θα προχωρήσει μέσα στην επόμενη διετία σε περικοπή έως και 50% στα συμβατικά της προϊόντα.

Όσο οι κατασκευαστές ετοιμάζουν ή λανσάρουν περισσότερα εξηλεκτρισμένα μοντέλα τόσο περισσότερο θα βλέπουμε να περιορίζονται οι συμβατικές εκδόσεις σε κινητήρες. Κάτι που είναι λογικό μιας και η γκάμα μιας εταιρίας για να είναι κερδοφόρα δεν μπορεί να αντέξει το κόστος τόσο πολλών προϊόντων.

Έτσι, θα βλέπουμε λιγότερα συμβατικά μοντέλα και εκδόσεις με το πολύ δύο-τρεις βενζίνης, υβριδικές και αν υπάρχει κάποια ντίζελ. Πέρυσι η BMW σημείωσε απώλεια και για αυτό προχωρά σε ένα μεγάλο πρόγραμμα μείωσης των εξόδων της κατά 12 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2022.

Μέρος αυτού του προγράμματος είναι η μείωση της εξέλιξης νέων μοντέλων κατά το ένα τρίτο, ενώ παράλληλα όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρία σκοπεύει να περιορίσει τα συμβατικά συστήματα πρόωσης κατά 50% μέχρι το 2021 προς όφελος των νέων εξελιγμένων τεχνολογιών.

Τα μοντέλα που δεν σημειώνουν καλές πωλήσεις θα κοπούν και θα αντικατασταθούν με νέα εξηλεκτρισμένα και ηλεκτρικά. Στόχος της BMW μέχρι το 2025 είναι το 30% των πωλήσεων της να είναι ηλεκτροϋβριδικά αυτοκίνητα. H ΒΜW έχει μεγάλες προσδοκίες για τα ηλεκτρικά μοντέλα, 25 από τα οποία θα παρουσιάσει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ελπίζοντας να διπλασιάσει τις πωλήσεις τους μέχρι το τέλος του 2021.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close