NEA

Ευρώπη: Θα μετατεθούν ένα χρόνο αργότερα τα νέα όρια εκπομπών ρύπων;

Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη ζητούν αλλαγή των χρονοδιαγραμμάτων των προδιαγραφών ρύπων.

Η λήξη της πανδημίας του κορωνοϊού θα σημάνει την έναρξη και των συζητήσεων ανάμεσα στην ACEA (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων) και την αρμόδια Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το πρώτο θέμα θα είναι τα μέτρα που τυχόν θα ληφθούν για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας και το δεύτερο μια ενδεχόμενη αναπροσαρμογή της έναρξη ισχύος των μελλοντικών προδιαγραφών εκπομπής ρύπων.

Κι αυτό γιατί αρκετοί κατασκευαστές ζητούν νέα χρονοδιαγράμματα για τις εκπομπές ρύπων, εξαιτίας της πανδημίας που έχει αλλάξει και τον προγραμματισμό τους αλλά και τη λειτουργίας τους, ενώ φυσικά έχει παγώσει και όλη την έρευνα και εξέλιξη.

H ACEA έχει στείλει ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα επιστολή προς τους Επιτρόπους της ΕΕ ζητώντας κάποια προσαρμογή στο ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα του WLTP, αλλά και μέτρα στήριξης. Μάλιστα εκπρόσωπός της επισήμανε ότι δεν έχει ακόμη καταστεί δυνατή η λεπτομερής ανάλυση των επιπτώσεων της πανδημίας, ενώ σημείωσε πως θα χρειαστούν πολλές συζητήσεις για να ληφθούν τυχόν νέες αποφάσεις.

Από την πλευρά της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υποστηρίζει ότι θα συνεχιστεί η «πράσινη» συμφωνία που έχει αποφασιστεί τα προηγούμενα χρόνια. Ενδιαφέρον έχει πώς με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία οι εργαζόμενοι στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, άμεσα και έμμεσα, ανέρχονται σε 14 εκατομμύρια.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...
Back to top button
Close
Close