NEA

Αναβάθμιση με νέο αυτόματο DCT-8 για το Hyundai Veloster

To Veloster είναι το κουπέ της Hyundai που αποκτά ένα διπλόδισκο κιβώτιο στην έκδοση N.

Αν και διατίθεται και σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης το Veloster είχε ανέκαθεν ως στόχο την αμερικανική και την ασιατική αγορά. Έτσι, στην top έκδοσή του διατήρησε τον τετρακύλινδρο δίλιτρο με 250 ή 275 ίππους και πλέον συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT με 8 σχέσεις. Το ενδιαφέρον είναι πως το ίδιο κιβώτιο (με υγρό συμπλέκτη και όχι ξηρό) θα μπει τόσο στο i30 N Hatchback όσο και στο i30 N Fastback.

Πέρα από τις ταχύτατες αλλαγές των σχέσεων το νέο κιβώτιο N DCT συνδράμει στην αύξηση της ροπής από τα 353 στα 377 Nm. Συγκεκριμένα, η λειτουργία NGS (N Grin Shift) επιτρέπει αυτή την αύξηση της ροπής μέσω overboost για 20 δεύτερα και καθιστά ακόμα πιο γρήγορη την απόκριση.

Από κει και πέρα υπάρχουν και οι επιλογές N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS) που προσαρμόζουν τις αλλαγές των σχέσεων ανάλογα με τις συνθήκες. Όλες οι επιλογές και ρυθμίσεις πραγματοποιούνται μέσω της οθόνης αφής 8,0’’ που συνδυάζεται και με ένα premium ηχοσύστημα της JBL. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και ειδικά πιο ελαφρά κατά 2 κιλά καθίσματα τα οποία ονομάζονται N Light Sports Bucket Seats.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button