NEA

Τα πρώτα στοιχεία για τη νέα ΒΜW Σειρά 4 [vid]

H νέα Σειρά 4 βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών με τις τελικές ρυθμίσεις στο σασί και τις αναρτήσεις να δοκιμάζονται γύρω από το κέντρο εξέλιξης της εταιρίας στο Μόναχο.

Μετά τη βελτίωση των οδηγικών χαρακτηριστικών στο κέντρο χειμερινών δοκιμών στο Arjeplog, Σουηδία, στο κέντρο δοκιμών του BMW Group στο Miramas της Γαλλίας, στο σιρκουί Nordschleife του Nürburgring και μερικές ακόμα αγωνιστικές πίστες, τα πρωτότυπα επιστρέφουν τώρα στις ρίζες τους: οι μηχανικοί θα βάλουν τις τελευταίες πινελιές.

H ΒΜW υποστηρίζει ότι το σασί της σειράς 4 είναι πιο σπορ ρυθμισμένο σε σχέση με την 3άρα, είναι χαμηλότερο κατά 57 χιλιοστά, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 21 χιλιοστά ενώ μειωμένος είναι και ο αεροδυναμικός συντελεστής. Σε συνδυασμό με τα αυξημένα μετατρόχια πίσω κατά 23 χιλιοστά και τα τις νέες ρυθμίσεις στις γωνίες κάμπερ των εμπρός τροχών, θα προσφέρει και πιο δυναμική οδική συμπεριφορά σε σχέση με την 3άρα.

Παράλληλα θα παραμείνει ένα άνετο Grand Tourer για καθημερινή χρήση και μεγάλα ταξίδια ενώ βελτιωμένο είναι και το τιμόνι της χάρη στη νέα στήριξη του. Υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις στην στήριξη της εμπρός ανάρτησης ενώ έχουν προστεθεί έξτρα στοιχεία στήριξης στην πίσω ανάρτηση για να αυξηθεί η ακαμψία της.

Στην αιχμή του δόρατος βρίσκεται μία έκδοση BMW M με τη μορφή τη νέας BMW M440i xDrive Coupe. Με έναν ισχυρό, εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 275 kW/374 hp, θα διαθέτει επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, με μίζα-γεννήτρια 48V και μία δεύτερη μπαταρία που χρησιμοποιείται αφενός για να μειώνει το φορτίο του κινητήρα, αφετέρου για να αυξάνει την ελκτική ισχύ. Πέραν της βελτιωμένης απόδοσης, το πρωταρχικό πλεονέκτημα εδώ είναι η πιο δυναμική απόκριση όταν ο οδηγός πατά δυνατά το γκάζι. Τα επιπλέον 8 kW/11 hp που παράγονται από την ηλεκτρική υποβοήθηση υποστηρίζουν τις γρήγορες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...
Back to top button
Close
Close