Με ήπια ηλεκτρική υποβοήθηση είναι διαθέσιμο και το Fiesta Van, ενώ μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς η γκάμα της Ford θα περιλαμβάνει συνολικά 18 μοντέλα με ήπια υβριδική υποβοήθηση.
Όπως ήταν αναμενόμενο η Ford ξεκινά τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της με το 48βολτο υβριδικό σύστημα BISG (Belt-driven Integrated Starter/Generator), το οποίο αντικαθιστά το κλασικό δυναμό δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα γεννήτριας/ μίζας με ιμάντα.
Έτσι, μετά το Puma, το Fiesta είναι αυτό που υποδέχεται τις νέες εκδοχές του 1.0 EcoBoost (με 125 και 155 ίππους), ενώ έπεται και το Focus. Οι δύο ήπια υβριδικές εκδόσεις του Fiesta συνδυάζονται στάνταρ με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων και προαιρετικά με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο με 7 σχέσεις. Σημαντικό νέο είναι πως το Fiesta είναι διαθέσιμο και με τον diesel των 1.500 κ.εκ. με τους 85 ίππους.
Το σύστημα BISG βοηθά στην μείωση της κατανάλωσης έως 5% και της εκπομπής CO2 (στα 112 γρ. για την μικρότερη έκδοση). Επίσης, συμβάλλει με 15,6 ίππους (11,5 kW) και 20 Nm στην επιτάχυνση (με 50% περισσότερη ροπή) και στις ρεπρίζ, ενώ η ενέργεια που ανακτάται κατά την επιβράδυνση αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 10 Ah. Το BISG επιτρέπει την μείωση της συμπίεσης και για καλύτερη απόδοση της ισχύος υπάρχει μεγαλύτερος στροβιλοσυμπιεστής του turbo.
Fiesta |
Ισχύς (PS) |
CO2 (g/km NEDC) |
Κατανάλωση (l/100 km NEDC) |
CO2 (g/km WLTP) |
Κατανάλωση (l/100 km WLTP) |
1.0-litre EcoBoost |
95 |
94 |
4.1 |
114 |
5.0 |
1.0-litre EcoBoost |
125 |
96 |
4.2 |
114 |
5.0 |
1.0-litre EcoBoost |
125 |
104 |
4.6 |
127 |
5.6 |
1.0-litre EcoBoost Hybrid |
125 |
91 |
4.0 |
112 |
5.0 |
1.0-litre EcoBoost Hybrid |
155 |
91 |
4.0 |
114 |
5.0 |
1.5-litre TDCi 6-speed manual |
85 |
94 |
3.6 |
114 |
4.3 |