ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Fiat Professional E-Ducato: Με ισχύ 90 kW και έως 330 χιλιόμετρα αυτονομία

Σχεδιασμένο και εξελιγμένο με βάση τα αυστηρότερα κριτήρια της FCA, το E-Ducato είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος που διαθέτει και η συμβατική έκδοση (Van, Chassis Cab και μεταφοράς προσωπικού.

Ένα χρόνο μετά την αποκάλυψη του πρωτότυπου, αμιγώς ηλεκτρικού E-Ducato, η Fiat Professional παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής του μοντέλου που έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του επί σχεδόν 40 χρόνια best seller της. Σύντομα το E-Ducato θα έρθει να συμπληρώσει την έκδοση Ducato CNG (φυσικό αέριο), δημιουργώντας την πλέον φιλική προς το περιβάλλον γκάμα επαγγελματικών μοντέλων.

Το νέο λογότυπο

Για να σηματοδοτήσει το ξεκίνημα της νέας, ηλεκτρικής εποχής, το Κέντρο Σχεδιασμού της Fiat Chrysler Automobiles δημιούργησε ένα νέο λογότυπο που αποτελεί μια συμβολική σύνδεση που μας μεταφέρει από το παρόν στο μέλλον του best seller της Fiat Professional. Το λογότυπο αποτελείται από δύο στοιχεία, το γράμμα «Ε» σε μπλε χρώμα που συμβολίζει την καινοτομία και το γράμμα “D” από τη λέξη Ducato σε ασημένιο χρώμα που συμβολίζει το δυνατό χαρακτήρα και τη μακρά επιτυχημένη πορεία του μοντέλου. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο στην επιτυχημένη ιστορία του Ducato, ενός ονόματος που εμφανίστηκε στην αγορά πριν 39 χρόνια και εξελίσσετε συνεχώς αποτελώντας τον διαχρονικό ηγέτη της κατηγορίας.

 «100% Ηλεκτρικό», 100% Ducato»: Το λογότυπο του E-Ducato αποτελεί την οπτική αναπαράσταση της επανάστασης που μεταφέρει τη Fiat Professional στο μέλλον της αυτοκίνησης. Το νέο μοντέλο θα αποτελεί τη μετάβαση σε ένα νέο τρόπο σκέψης όπου η «επιλογή αυτοκινήτου» θα αντικατασταθεί από την «επιλογή αυτοκίνησης» και αντίστοιχα από το «κόστος κτήσης και χρήσης», θα προχωρήσουμε στο «κόστος αυτοκίνησης». Με αυτό τον τρόπο η Fiat Professional αλλάζει όλα όσα γνωρίζαμε για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα και επιβεβαιώνει την εστίαση της στην εξέλιξη οχημάτων που διαμορφώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες των καταναλωτών.

Εξελιγμένο από επαγγελματίες με βοήθεια… από τους επαγγελματίες

Η εξέλιξη του E-Ducato περιλάμβανε δοκιμές και μετρήσεις στις οποίες αξιοποιήθηκε η οπτική των πελατών, αναλύοντας τα δεδομένα από 28.000 διασυνδεδεμένα επαγγελματικά οχήματα. Συνολικά, συγκεντρώθηκαν δεδομένα από 50 εκατομμύρια χιλιόμετρα διαδρομών, τα οποία ολοκληρώθηκαν κάτω από διάφορες συνθήκες. Η ανάλυση επικεντρώθηκε στην ημερήσια κάλυψη χιλιομέτρων, το μεταφορικό έργο, τη χρήση του οχήματος, αλλά και την εξωτερική θερμοκρασία.

Ακολουθώντας αυτή την προσέγγιση, η Fiat Professional κατέληξε σε συγκεκριμένα συμπεράσματα, με στόχο να προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη λύση αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης. Παράλληλα με την πλήρη γκάμα εκδόσεων αμαξώματος, το E-Ducato θα προσφέρει και την επιλογή μεγέθους μπαταρίας προσφέροντας αυτονομία από 200 έως 330 χιλιόμετρα. Οι επιλογές όσον αφορά στη χωρητικότητα των μπαταριών είναι από 47 έως 79 kWh, ενώ συνολικά υπάρχουν 4 επιλογές φόρτισης σε δίκτυα με συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα. Παράλληλα οι συστοιχίες των μπαταριών του E-Ducato διαθέτουν και μια πρωτοποριακή λύση όπου ακόμα και στην περίπτωση αστοχίας μια συστοιχίας η παροχή ρεύματος στο όχημα συνεχίζεται κανονικά.

Η τελική ταχύτητα του E-Ducato περιορίζεται στα 100χλμ./ώρα με στόχο την ιδανική κατανάλωση ενέργειας, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 90kW και 280Nm ροπής. Μέσω του συστήματος πολυμέσων του οχήματος ο οδηγός μπορεί να ελέγχει όλες τις παραμέτρους του αυτοκινήτου, να επιλέγει το πρόγραμμα λειτουργίας (π.χ. για μέγιστη αυτονομία ή μέγιστη ισχύ), αλλά και να ελέγχει το αυτοκίνητο κατά τις ώρες στάθμευσης/φόρτισης ενεργοποιώντας π.χ. το σύστημα κλιματισμού από απόσταση.

Εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης δεν μειώνει στο ελάχιστο τις μεταφορικές δυνατότητες του μοντέλου, το οποίο συνεχίζει να προσφέρει την μεγαλύτερη ευρυχωρία στην κατηγορία με όγκο από 10 έως 17 κυβικά μέτρα. Αντίστοιχα ανεπηρέαστο παραμένει και το ωφέλιμο φορτία στα 1.950 κιλά.

Ετικέτες

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...
Back to top button
Close
Close