NEA

Οι Κινέζοι ετοιμάζουν «ηλεκτρική» επίθεση στην Ευρώπη

Μέχρι τώρα έχουμε δει κάποιες χλιαρές απόπειρες κινεζικών εταιριών που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Χλιαρές επειδή ούτε οι ίδιοι οι Κινέζοι δεν το πολύ-πίστευαν πως μπορούν να πετύχουν κάτι αξιόλογο σε πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη. Τα πράγματα όμως αλλάζουν και κατά μία έννοια οι ίδιοι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ίσως και να παγιδευτούν. Τι εννοώ; Καταρχήν από την προηγούμενη δεκαετία τους έχουν χαρίσει ένα μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας τους σε παραγωγικό και κατασκευαστικό επίπεδο για χάρη των πωλήσεων στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.

Τώρα, οι Κινέζοι που περίμεναν καιρό ώστε οι Ευρωπαίοι να αρχίσουν να λανσάρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και να στήνεται το δικτύου φόρτισης ετοιμάζονται για μια επίθεση με φτηνά αλλά όχι απαραίτητα κακά ποιοτικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Άλλωστε ποιος δεν θα ήθελε ένα όχημα που να διανύει 100 χιλιόμετρα με 2-3 ευρώ και ας έχει σκληρά πλαστικά και μέτρια ποιότητα κατασκευής;

Οι BYD, BAIC, SAIC και Aiways είναι μερικές μόλις από τις κινεζικές εταιρίες που διαθέτουν αξιόλογα ηλεκτρικά και μάλιστα με ευρωπαϊκή κουλτούρα. Ήδη οι BYD και Aiways έχει ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Γερμανία και στη Νορβηγία με επόμενο στόχο την Γαλλία, την Ολλανδία και όπου αλλού τρέχουν δυνατές EV επιδοτήσεις.

Οι Κινέζοι περιμένουν πως και πως το 2025 όπου τα όρια για το CO2 θα γίνουν πιο αυστηρά και το σίγουρο είναι πως ο χάρτης δυναμικότητας της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη θα αλλάζει συνεχώς μέσα στην δεκαετία.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close