ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

Παγκόσμια πρεμιέρα των SEAT MÓ eScooter 125 και SEAT MÓ eKickScooter 65

To SEAT MÓ eScooter 125 διαθέτει κινητήρα 9kw και μπαταρία 5.6kWh, με αυτονομία 125km – Το SEAT MÓ eKickScooter 65 κάνει την κινητικότητα του τελευταίου μιλίου απλούστερη και λιγότερο αγχωτική.

H αστική κινητικότητα αλλάζει και η SEAT θέλει να προσφέρει λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πόλεων και των πολιτών. Και με την παγκόσμια πρεμιέρα των SEAT MÓ eScooter 125 και SEAT MÓ eKickScooter 65, η SEAT ενισχύει τη δέσμευση της για την αστική κινητικότητα.

Τα οχήματα προσφέρουν διαφορετικές προσεγγίσεις στην κινητικότητα, αλλά επισημαίνουν την αλλαγή του τρόπου των μετακινήσεων στις πόλεις και τις διαφορετικές προσεγγίσεις που απαιτούνται στο σύγχρονο κόσμο, όπου κάποιες φορές τα κλασικά οχήματα δεν ταιριάζουν στον τρόπο ζωής των ανθρώπων.

Το SEAT MÓ eScooter 125, η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της μάρκας, καθιστά τους δρόμους των πόλεων απλούστερους και πιο βολικούς και καταρρίπτει τα στερεότυπα που περιβάλλουν τις παραδοσιακές μοτοσυκλέτες. Ο προηγμένος ηλεκτρικός κινητήρας που διαθέτει, ταιριάζει καλύτερα σε έναν κόσμο που εξελίσσεται και απομακρύνεται από το συμβατικό.

Και ενώ η SEAT παραμένει αφοσιωμένη στην κατασκευή οχημάτων, το SEAT MÓ eKickScooter 65 ανοίγει νέες ευκαιρίες, ανταποκρινόμενο σε μία από τις σημαντικότερες τάσεις κινητικότητας του μέλλοντος: τη συνεργατική οικονομία και οικονομία του διαμοιρασμού. Παράλληλα, και οι ιδιώτες χρήστες καλύπτονται από το νέο SEAT MÓ eKickScooter 65, καθώς και από το ήδη υπάρχον και επιτυχημένο SEAT MÓ eKickScooter 25 (γνωστό και ως SEAT EXS KickScooter).

SEAT MÓ eScooter 125: προοριζόμενο για ιδιωτική χρήση

Η παγκόσμια πρεμιέρα του SEAT MÓ eScooter 125 φανερώνει την τόλμη και την αποφασιστικότητα της μάρκας να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών καθώς προσπαθούν να μετακινηθούν στους αστικούς δρόμους. Κάτω από την μοντέρνα, συμπαγή σχεδίαση του είναι ένα δίτροχο όχημα ειδικά σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις ανάγκες μιας προσιτής και βολικής μετακίνησης.

Στον πίσω τροχό είναι ενσωματωμένος ένας ηλεκτρικός κινητήρας 9kW (peak power) – ισοδύναμος με μια μοτοσικλέτα 125cc -, που παράγει ροπή 240Nm, προσδίδοντας τελική ταχύτητα έως και 95km/h, αλλά το πιο σημαντικό είναι η επιτάχυνση 0-50 χλμ/ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα.

Το SEAT MÓ eScooter 125 προσφέρει δυναμική που το κάνει να ξεχωρίζει στην αγορά, με ποικιλία στυλ οδήγησης: City, Sport και Eco, καθώς και μια όπισθεν για να κάνει τους ελιγμούς απλούστερους. Έχει αυτονομία έως 125 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 5,6kWh που σημαίνει ότι, με βάση τα τυπικά επίπεδα ιδιωτικής χρήσης, το όχημα χρειάζεται φόρτιση μόνο μία φορά την εβδομάδα.

Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στους σταθμούς φόρτισης, αλλά μπορεί επίσης και να συνδεθεί σε πρίζα οικιακού ρεύματος. Το SEAT MÓ eScooter 125 είναι πολύ πρακτικό για πελάτες fleet καθώς μπορούν απλά να ανταλλάξουν μπαταρίες και να διατηρήσουν το όχημα στο δρόμο με ελάχιστο χρόνο διακοπής. Η πρακτικότητα δεν περιορίζεται στην απόδοση και στους χρόνους φόρτισης. Το SEAT MÓ eScooter 125 προσφέρει επίσης δυνατότητα αποθήκευσης έως και για δύο κράνη κάτω από το κάθισμα.

Και σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό και συνδεδεμένο κόσμο, το SEAT MÓ eScooter 125 επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν την κατάσταση του οχήματος τους μέσω εφαρμογής smartphone. Τέλος, το SEAT MÓ eScooter 125 διαθέτει επίσης 2 θύρες USB, ώστε το τηλέφωνό σας να μην εξαντλείται ποτέ από μπαταρία.

Motorsharing

Εκτός από το SEAT MÓ eScooter 125 που προορίζεται για ιδιώτες, η SEAT MÓ θα προσφέρει επίσης μία συγκεκριμένη έκδοση σε εταιρείες sharing. Η έκδοση sharing θα βασιστεί στα βασικά χαρακτηριστικά της ιδιωτικής έκδοσης, με ορισμένα χαρακτηριστικά ειδικά σχεδιασμένα για την διαμοιρασμένη κινητικότητα: μία θήκη αποθήκευσης των κρανών, μία θήκη τηλεφώνου και όπισθεν ταχύτητα.

SEAT MÓ eScooter 125 (για ιδιώτες)

Engine7kW (9kW Peak Power)
Acceleration (0-50km/h)3.9
Peak torque240Nm
Top speed95km/h
Battery capacity5.6kWh
Urban rangeUp to 125km

SEAT MÓ eKickScooter 65

Η ζήτηση κινητικότητας τελευταίου μιλίου αυξάνεται πολύ καθώς οι πόλεις γίνονται όλο και πιο συνωστισμένες και η κυκλοφορία στους δρόμους όλο και πιο δύσκολη. Η παρουσίαση του SEAT MÓ eKickScooter 65 βασίζεται στην επιθυμία της SEAT να προσφέρει λύσεις σε όλους τους πελάτες.

Τα εμπρός και πίσω φώτα, το φως φρένων και το πλευρικό/οπίσθιο φλας αυξάνουν την ορατότητα, ενώ το μπροστινό ηλεκτρονικό φρένο και το πίσω ταμπούρο βελτιώνουν την ασφάλεια. Το SEAT MÓ eKickScooter 65 θα είναι διαθέσιμο στο αποκλειστικό ματ χρώμα Daring Red.

Το SEAT MÓ eKickScooter 65 είναι ένα από τα πιο ισχυρά eKickScooter στην αγορά, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για να αντέξει: η εμβέλεια του αυξάνεται στα 65km λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας 551Wh. Για τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς σε ορισμένες αγορές και ιδιαίτερα στη Γερμανία – μία από τις αυστηρότερες χώρες όσον αφορά τους κανονισμούς eKickScooter -, το SEAT MÓ eKickScooter 65 έχει μέγιστη ταχύτητα 20km/h.

Το SEAT MÓ eKickScooter 65 προσφέρει ονομαστική ισχύ 350 W, αρκετή ενέργεια για να αναρριχηθεί σε κλίση έως και 20 μοίρες. Προκειμένου να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία, το SEAT MÓ eKickScooter 65 θα επιτρέψει στον χρήστη να επιλέξει ανάμεσα σε τρία στυλ οδήγησης: Eco, Drive και Sport.

Καθώς τα μοντέλα κινητικότητας συνεχίζουν να αλλάζουν και να εξελίσσονται, η SEAT είναι αποφασισμένη να προσφέρει τα οχήματα που θα κρατήσουν τα άτομα σε κίνηση, και το SEAT MÓ eScooter 125 καθώς και το SEAT MÓ eKickScooter 65 παρέχουν έναν τρόπο μεταφοράς που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων πόλεων.

Σημείωση: Εκτός από το νέο SEAT MÓ eKickScooter 65, το οποίο προσφέρει μεγάλη εμβέλεια, η SEAT προσφέρει επίσης το SEAT MÓ eKickScooter 25 (εύρος 25km, τελική ταχύτητα 25km/h).

SEAT MÓ eKickScooter 65

Nominal power motor350 W
Battery capacity551Wh
Top speed20km/h
Urban range65km
Recharge time6 hours
Climbing angle20 degrees

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button