NEA

Επίσημα το νέο Citroen C4 – Στην Ελλάδα από τέλη Δεκεμβρίου [vid]

Το νέο C4 παρουσιάστηκε επίσημα τόσο στις συμβατικές του όσο και στην ηλεκτρική του e-C4 έκδοση.

Η νέα γενιά C4 αντικαθιστά το C4 Cactus όπως και το κλασικό πεντάθυρο. Και όπως μπορούμε να δούμε ξεχωρίζει από την crossover σχεδίαση που τονίζεται από τα πλευρικά πλαστικά προστατευτικά. Το μπροστινό μέρος ακολουθεί την λογική της χαρακτηριστικής μάσκας που μοιάζει σαν να εκτείνεται ως τους λεπτούς προβολείς, ενώ χαμηλότερα υπάρχουν οι μεγαλύτεροι.

Το σχεδιαστικό τρικ στο νέο C4 είναι το πίσω μέρος με την κουπέ γραμμή της οροφής που καταλήγει σε ένα αεροδυναμικό ανάγλυφο με ιδιαίτερα αισθητικά φωτιστικά σώματα. Από πλευράς διαστάσεων το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,36 μέτρα, το πλάτος στα 1,80 μέτρα και το ύψος στα 1,52 μέτρα.

Ο διάκοσμος συμβαδίζει με το νέο μινιμάλ στιλ της μάρκας, με μια μεγάλη οθόνη αφής 10,0’’ (σ.σ. υπάρχει μόνο ένας φυσικός διακόπτης) στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment και έναν μεγάλο ψηφιακό πίνακα οργάνων, για τις πλούσιες εκδόσεις τουλάχιστον.

Το νέο C4 θα διαθέτει όλα τα στοιχεία του Citroen Advanced Comfort, δηλαδή την ανάρτηση με τα υδραυλικά στοπ, καθώς και τα ειδικά σχεδιασμένα καθίσματα που είδαμε για πρώτη φορά στο C4 Cactus. Σχετικά με την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος η απόσταση είναι στα 15,6 εκατοστά. O χώρος αποσκευών που δίνεται είναι στα 360 λίτρα για το e-C4, στα 380 για το C4 (έως 1.250).

Το  νέο C4 είναι βασισμένο στην πλατφόρμα CMP και θα διαθέτει τόσο συμβατικές όσο και μια ηλεκτρική έκδοση. Το e-C4 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά ισχύος 136 ίππων, μια μπαταρία λιθίου ιόντων 50 kWh (στα 400 V με ταχύτητα φόρτισης έως 10 χλμ./λεπτό) προσφέρει αυτονομία για 350 χιλιόμετρα και με ένα προαιρετικό wallbox 11 kW φορτίζει σε περίπου 5 ώρες σε τριφασικό δίκτυο 32 Α.

Σε μια οικιακή πρίζα απαιτούνται περίπου 15 ώρες (σε 16 Α, σε απλή σούκο πάνω από μία ημέρα) ενώ σε δημόσιο DC φορτιστή 100 kW χρειάζεται μισή ώρα για φόρτιση στο 80%. Υπάρχουν τρία προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport), ενώ από πλευράς επιδόσεων το 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 9,7 δλ. με τελική στα 150 χλμ./ώρα.

Η γκάμα του συμβατικού C4 περιλαμβάνει τρείς επιλογές του 1.2 PureTech: με 100, 130 και 155 ίππους. Αυτή των 130 συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής ΕΑΤ-8, το οποίο είναι στάνταρ σε εκείνη με τους 155. Επίσης υπάρχουν και δύο εκδόσεις του 1.5 BlueHDi:  με 110 (μόνο με χειροκίνητο 6άρι) ή 130 ίππους (στάνταρ με το κιβώτιο των 8 σχέσεων). Αργότερα ίσως και να δούμε υβριδικές ή plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

    1. Μία μικρή παρατήρηση επειδή το έψαξα λίγο περισσότερο και επειδή οι Γάλλοι συνηθίζουν να δίνουν ελλειπή tech specs. Τα 360 αφορούν στο e-C4, το C4 έχει 380 που και πάλι δεν θεωρούνται σπουδαία τιμή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!