Είναι η top έκδοση της AMG GT με γονίδια από την αγωνιστική GT3 και ένα νέο bi-turbo V8 έχει ανέβει στους 730 ίππους.
Συγκεκριμένα, ο νέος V8 εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 4.000 κ.εκ. αλλά αποδίδει 730 ίππους στις 6.700-6.900 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.000-6.000 σ.α.λ. Ο κόφτης μπαίνει στις 7.200 σ.α.λ. Μία πολύ σημαντική μηχανολογικά διαφορά είναι πως το νέο μοτέρ δεν είναι cross-plane (όταν τα κομβία του στρόφαλου σχηματίζουν γωνία 90 μοιρών) αλλά flat-plane (στις 180 μοίρες).

Κάτι που εξυπηρετεί σε πιο κόμπακτ κατασκευή, πιο ξερό αγωνιστικό ήχο και καλύτερη ροπή στις υψηλές στροφές (flat-plane είναι οι V8 της Ferrari). Αξιοσημείωτο είναι πως η χρήση μεγαλύτερων στροβιλοσυμπιεστών υποκαθιστά την έλλειψη της ροπής στις χαμηλές σ.α.λ. (ένα χαρακτηριστικό των flat-plane), ενώ οι μηχανικοί της AMG κάνουν λόγο και για εξαιρετικό ήχο.
Από πλευράς επιδόσεων τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση μόλις 3,2 δευτερολέπτων, τα 0-200 πετυχαίνονται σε λιγότερο από 9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 325 χλμ./ ώρα. Αξιοσημείωτο είναι πως το downforce (κάθετο αεροδυναμικό φορτίο) φτάνει τα 400 κιλά στην ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.
Οπτικά δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά για την Black Series που βγάζει μάτια και ξεχωρίζει από την τεράστια και ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα. Μάλιστα, το πάνω στοιχείο της ρυθμίζεται ηλεκτρονικά ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες. Μπροστά υπάρχουν εισαγωγές αέρα στο καπό από ανθρακόνημα, ένας ρυθμιζόμενος εμπρός διαχύτης καθώς και ένα τεράστιο ψυγείο.

Από κει και πέρα υπάρχουν μια σειρά από ενισχύσεις στο αμάξωμα, πολλές από τις οποίες είναι από ανθρακόνημα, καθώς και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Μέχρι στιγμής η Mercedes δεν έχει πει επίσημα ούτε πόσες AMG GT Black Series θα κατασκευαστούν ούτε την τιμή της, η οποία πάντως στη Γερμανία θα κυμαίνεται πάνω από τις 250.000 ευρώ.