Όπως προκύπτει, η Porsche προχωρά μεν προς την ηλεκτροκίνηση, δεν αφήνει όμως πίσω της τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Για αρκετά χρόνια ακόμα, αυτά τα δύο θα συνυπάρχουν.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Frank-Steffan Walliser, επί κεφαλής του τμήματος σπορ αυτοκινήτων της Porsche, στο βρετανικό περιοδικό Autocar, η εταιρία του είναι πεπεισμένη ότι πρέπει να κρατήσει ζωντανούς τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Φυσικά λαμβάνει υπόψη τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων, που δεν ευνοούν κινητήρες εσωτερικής καύσης, μεγάλης χωρητικότητας, αυτό όμως είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί. Τόσο η εξέλιξη νέων τεχνολογιών, όσο και η υιοθέτηση κάποιας μορφής υβριδικής κίνησης, μπορούν να δώσουν τη λύση.
Ένας ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας ρυθμισμένος να γυρίζει σε πολύ υψηλές στροφές, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα που θα μπορεί να προσφέρει όλη την απαραίτητη ροπή χαμηλά, θα ήταν ένας ιδανικός συνδυασμός, σύμφωνα με τον ίδιο. Αυτό θα δημιουργούσε μία μοναδική οδηγική εμπειρία, αναδεικνύοντας τη δυναμική της Porsche.
Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως η γερμανική φίρμα έχει ανακοινώσει ότι θα επενδύσει το ποσό των 10 δις ευρώ για την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης στη γκάμα της. Με βάση τα πλάνα της εταιρίας, το 2025 οι πωλήσεις των PHEV και EV θα αποτελούν το 50% του συνόλου. Σε αυτές υπολογίστε -με καλές πιθανότητες- και κάποια plug-in υβριδική έκδοση της 911.
Η χρήση αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων αυξάνει πολύ το βάρος, λόγω των συσσωρευτών, ενώ ενέχει και άλλα προβλήματα, όπως αυτό του χρόνου φόρτισης. Αυτά κάποια στιγμή θα λυθούν, όχι όμως πριν περάσουν αρκετά χρόνια. Οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, από την άλλη, αποτελούν μία ώριμη τεχνολογία που το μόνο της πρόβλημα είναι οι εκπομπές ρύπων. Λύνοντας αυτό, μένει ένα μοτέρ που ταιριάζει στα δυναμικά χαρακτηριστικά της φίρμας, οπότε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα τους έχουμε μαζί μας για πολλά χρόνια μετά το 2030.