NEA

Πράσινο φως για το επόμενο VW Passat – Θα βγει το 2023

Ενώ μέχρι πρότινος υπήρχε σοβαρός προβληματισμός στο στρατόπεδο της Volkswagen, για το αν θα πρέπει να υπάρξει επόμενη γενιά Passat, τελικά φαίνεται πως αυτό θα πάρει την έγκριση για παραγωγή.

Οι όποιοι ενδοιασμοί γύρω από το μέλλον του Passat ήταν απολύτως δικαιολογημένοι, καθώς το μεγάλο sedan της φίρμας θα έβγαινε όχι απέναντι σε ένα αλλά σε δύο άμεσους, εσωτερικούς ανταγωνιστές. Από τη μία έχουμε το Arteon, που αποτελεί μία πιο premium και ιδιαίτερη εμφανισιακά παραγωγή, ενώ από την άλλη υπάρχει το εικονιζόμενο ID Vizzion, που θα καλύψει το ηλεκτροκίνητο κοινό, το 2022.

Παρόλα αυτά, ψίθυροι από τα ενδότερα της εταιρίας αναφέρουν ότι έχει ληφθεί τελικά η απόφαση για την παραγωγή του επόμενης γενιάς Passat. Μάλιστα το Β9, όπως είναι ο εσωτερικός κωδικός του μοντέλου, έχει προχωρήσει αρκετά σχεδιαστικά, αν δεν έχει ήδη ολοκληρωθεί. Πρακτικά, το ένατης γενιάς Passat θα βασίζεται σε μία εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB του ομίλου, που χρησιμοποιεί η τρέχουσα, όγδοη γενιά. Αυτή θα επιτρέπει εκδόσεις με κίνηση στον μπροστινό άξονα αλλά και με τετρακίνηση, δίνοντας την ελευθερία στην εταιρία να πειραματιστεί με ισχυρότερες εκδοχές και με διάφορα μοντέλα ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα, στο κομμάτι των κινητήρων, πέρα από τα συμβατικά μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου αναμένονται σίγουρα plug-in υβριδικά και πιθανά και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Ένα ακόμα ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι το επόμενο Passat θα μοιράζεται το πάτωμα, την ηλεκτρική αρχιτεκτονική και τους κινητήρες με το Skoda Superb. Ως εκ τούτου, δεν είναι απίθανο να το δούμε και σε πεντάθυρη έκδοση αμαξώματος Liftback, πέρα από το κλασικό sedan. Η τελευταία υπόθεση ενισχύεται και από το γεγονός ότι οι ιθύνοντες της φίρμας θέλουν να αλλάξουν ελαφρά την φιλοσοφία του μοντέλου. Στο νέο Passat φιλοδοξούν να ενισχύσουν την ποιότητα, προσεγγίζοντας ένα πιο premium κοινό, ενώ πρώτη τους προτεραιότητα είναι να το κάνουν πιο ευρύχωρο και άνετο, έτσι ώστε να διατηρήσει το δικό του ρόλο απέναντι στον εσωτερικό ανταγωνισμό.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!