NEA

Brabham BT62R: Ένα θηρίο 710 ίππων για το δρόμο!

Το νεότερο δημιούργημα της Brabham αποκτά, επιτέλους, έκδοση δρόμου. Παραμένει ωστόσο ένα θηρίο, τις δυνατότητές του οποίου μπορεί κανείς να εξερευνήσει μόνο στην πίστα.

Μέχρι στιγμής το γνωρίζαμε στις δύο εκδόσεις του, Ultimate Track και Competition, οι οποίες ήταν σχεδιασμένες αποκλειστικά για χρήση σε πίστα. Τώρα το δημιούργημα της Brabham περνάει και στο δρόμο, με το BT62R. Για να μπορέσει να πάρει την έγκριση τύπου χρειάστηκε να γίνουν αρκετές αλλαγές στο αμάξωμα και στα μηχανικά του μέρη. Αρχικά απέκτησε κανονικούς πλευρικούς καθρέφτες. Οι πόρτες του ανοίγουν πλέον κανονικά, ενώ προστέθηκε και μία κάμερα οπισθοπορείας, διευκολύνοντας έτσι τον οδηγό στο παρκάρισμα.

Με στόχο τη μείωση του θορύβου, οι μηχανικοί της φίρμας αναγκάστηκαν να αλλάξουν τις εξατμίσεις με άλλες, λιγότερο «ελεύθερες». Πρόσθεσαν επίσης ελαστικά δρόμου, άλλαξαν μπροστά το splitter και πίσω το diffuser και βέβαια φρόντισαν για ένα σύστημα μεταβολής του ύψους του πατώματος από το έδαφος, δίνοντας όμως τη δυνατότητα να χαμηλώνει όταν μπαίνει στην πίστα. Τέλος, έβαλαν πιο απλά καθίσματα, ένα high end ηχοσύστημα και κλιματισμό. Ανέσεις που δεν υπήρχαν στις πισταδόρικες εκδόσεις.

Ο κινητήρας, βέβαια, παραμένει ένας V8 των 5,4 λίτρων. Ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός οκτακύλινδρος στον κόσμο, σύμφωνα με τους εξελικτές του. Η απόδοση του αγγίζει συνολικά τους 710 ίππους, ενώ η ροπή του ανέρχεται στα 667 Nm. Όσο για την κίνηση συνεχίζει να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού εξατάχυτου κιβωτίου, το οποίο όμως έχει αλλαγές στις σχέσεις για να ταιριάζει καλύτερα σε δημόσιο δρόμο.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button