ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στη νέα Mercedes S-Class οι πίσω τροχοί στρίβουν και ανάποδα

Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα με τον πίσω άξονα του ή κάποια σπασμένη ανάρτηση.

Όπως μπορείτε να δείτε οι πίσω τροχοί έχουν πάρει εντελώς αντίθετη διεύθυνση από τους μπροστινούς. Δεν υπάρχει κάτι το παράξενο παρά μόνο πως η νέα S-Class μπορεί προαιρετικά να εξοπλιστεί με σύστημα με το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, το οποίο έχει την δυνατότητα να στρίβει τους πίσω τροχούς -αντίθετα από τους μπροστινούς- σε δύο εκδόσεις, κατά 4,5 ή 10 μοίρες.

Εννοείται πως αυτό συμβαίνει στις χαμηλές ταχύτητες για να διευκολύνει στους επιτόπιους ελιγμούς μειώνοντας τον κύκλο στροφής κατά δύο μέτρα  μιας και μιλάμε για μία λιμουζίνα που στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο φτάνει τα έξι μέτρα σε μήκος.

Τεχνικά οι πίσω τροχοί αλλάζουν διεύθυνση χάρη σε έναν ηλεκτροκινητήρα με ιμάντα και η λειτουργία είναι εντελώς αυτόματη μέχρι τα 60 χλμ./ώρα όπου από εκεί και πέρα η S-Class στρίβει κανονικά μόνο με τους μπροστινούς.

 Without rear-axle steeringWith rear-axle steering
Max. steering angle at the rear axle (°)04.510
Turning circle (m)
S-Class with short wheelbase (W 223)
Rear-wheel drive12.211.410.5
4MATIC12.511.610.7
Turning circle (m)
S-Class with long wheelbase (V 223)
Rear-wheel drive12.511.710.8
4MATIC12.811.910.9

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button