NEA

H BMW 128ti πετά το γάντι στο VW Golf GTI

Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε μια νέα έκδοση με 265 ίππους που τοποθετείται κάτω από την M135xi.

Σε σχέση με την μεγαλύτερη M135xi η 128 ti δεν υπολείπεται μόνο σε ισχύ αλλά και… σε κίνηση μιας και η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Για την περίσταση ο δίλιτρος κινητήρας με την ηπιότερη χαρτογράφηση αποδίδει 261 ίππους και 265 Nm αντί για 306 ίππους και 400 Nm της M135xi). Η διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα δεν διαρκεί πάνω από 6,1 δλ. με τελική στα 250 χλμ./ώρα.

Την μετάδοση έχει αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, η ανάρτηση είναι χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά με πιο σφιχτές αντιστρεπτικές (από τις βασικές εκδόσεις), ενώ υπάρχει και διαφορικό Torsen. Ένα νέο στοιχείο είναι η ενίσχυση του ήχου του κινητήρα μέσω των ηχείων.

Σχεδιαστικά η νέα έκδοση του «άσσου» ξεχωρίζει από τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις με κόκκινες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία του αμαξώματος και το λογότυπο ti να παίζει σε διάφορα σημεία. Tέλος να πούμε πως το ti χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην δεκαετία του 1960 και έγινε γνωστό κυρίως με τις 2000ΤΙ και 2002ΤΙ (πριν επιστρέψει στην δεκαετία του 1990 με το ti πλέον με πεζά γράμματα).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button