ΑΓΩΝΕΣ

GP Άιφελ: Ο Mick Schumacher στα επίσημα δοκιμαστικά με την Alfa Romeo Racing Orlen

Στην πίστα του Nürburgring, στο πλαίσιο του Grand Prix Eifel 2020, πραγματοποιεί την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα της Formula 1 o Γερμανός οδηγός Mick Schumacher.

Ο γιος του θρυλικού πρωταθλητή οδηγεί την C39, το μονοθέσιο της Alfa Romeo Racing Orlen, κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου δοκιμών του αγώνα. Έχοντας ήδη συμμετάσχει σε δοκιμές με την ομάδα της Alfa Romeo, ο Mick Schumacher πραγματοποιεί το επίσημο ντεμπούτο του μπροστά στους συμπατριώτες του. Παράλληλα ο νεαρός Γερμανός προηγείται στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος της Formula 2, έχοντας πραγματοποιήσει σειρά εντυπωσιακών εμφανίσεων στους πρόσφατους αγώνες του θεσμού. Η πίστα του Nürburgring τμήμα της οποίας συμπίπτει με τη θρυλική διαδρομή Nordschleife, ολοκληρώθηκε το 1984 και τα εγκαίνια της έμειναν στην ιστορία χάρη σε έναν φιλικό αγώνα με θρύλους της Formula 1, μεταξύ των οποίων οι Ayrton Senna, James Hunt, Lauda and Stirling Moss.

Frédéric Vasseur – Επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG

«Είναι ωραίο που επιστρέφουμε στο Nürburgring, έναν σπουδαίο αγώνα για την Formula 1, ο οποίος μας φέρνει μνήμες από το θρυλικό Nordschleife και τις όμορφες εικόνες από τους αγώνες του παρελθόντος. Στους τελευταίους αγώνες είχαμε ενθαρρυντικά στοιχεία, αλλά η αυτοπεποίθηση δεν κερδίζει από μόνη της βαθμούς. Στόχος μας είναι να είμαστε μέσα στη βαθμολογούμενη 10αδα. Αναμένουμε οι καιρικές συνθήκες να είναι πιο ψυχρές σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες και το να βρούμε τις ιδανικές συνθήκες θα είναι κρίσιμο. Ο καιρός εδώ είναι πολύ ευμετάβλητος και αυτό μπορεί να ανακατέψει την τράπουλα το Σαββατοκύριακο. Θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να προσαρμοστούμε σε αυτές τις αλλαγές και να έχουμε και τα δύο μονοθέσια στο Q2. Αν το καταφέρουμε αυτό θα είμαστε σε θέση να δώσουμε μάχη για τη δεκάδα.»

Kimi Räikkönen (αριθμός μονοθεσίου 7 – “Stelvio”)

«Με ή χωρίς ρεκόρ προσεγγίζω και αυτό τον αγώνα όπως και κάθε άλλον. Από τη στιγμή που θα βρεθείς στο μονοθέσιο θα πρέπει να κάνεις τη δουλειά σου και να πάρεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Έχουμε κάνει κάποια βήματα προόδου, αλλά θα πρέπει να τα πάμε λίγο καλύτερα στις κατατακτήριες ώστε να πάρουμε κάτι καλύτερο στον αγώνα. Ελπίζω ότι αυτή τη φορά θα τα καταφέρουμε. ‘Έχω αγωνιστεί αρκετές φορές εδώ και πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχα αρκετές νίκες αν δεν είχα σταθεί άτυχος, αλλά έτσι είναι οι αγώνες. Στο τέλος θυμάσαι τις καλές στιγμές, οπότε είναι ευκαιρία αυτή τη χρονιά να φτιάξουμε μερικές από αυτές.»

Antonio Giovinazzi (αριθμός μονοθεσίου 99 – “Giulia GTAm”)

«Οι τελευταίοι αγώνες μας έδωσαν μια ένεση αυτοπεποίθησης και ξέρουμε ότι έχουμε πλησιάσει τον ανταγωνισμό. Βασική προϋπόθεση παραμένει να έχουμε καλή παρουσία στις κατατακτήριες δοκιμές και έναν καθαρό αγώνα. Αν τα καταφέρουμε αυτά τα δύο πράγματα θα μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που θα προκύψουν. Έχω καλές αναμνήσεις από το Nürburgring. Αγωνίστηκα εδώ με τη Formula 3 και κατέκτησα μία νίκη και ακόμα δύο θέσεις στο βάθρο. Είναι ωραίο να επιστρέφω εδώ μετά από τόσο καιρό.»

Το Eifel Grand Prix με τη γλώσσα των αριθμών:

  • Χρονιά που πραγματοποιήθηκε το 1ο Grand Prix στην πίστα του Nürburgring: 1951
  • Αριθμός γύρων: 60
  • Μήκος γύρου: 5,148χλμ.
  • Συνολική απόσταση αγώνα: 308.617χλμ.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button