ΔΙΑΦΟΡΑΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

To τράκαρε και το… επισκεύασε επιτόπου [vid]

Υπάρχουν κάποια μέρη στον κόσμο όπου γίνονται πολλά περίεργα και κουφά. Τύφλα να έχει ο Μπομπ ο Μάστορας!

Όπως θα δείτε στο βίντεο σε κάποιο μέρος του πλανήτη, σε κάποιο δρόμο, ένα αυτοκίνητο πέφτει με δύναμη πάνω σε μια κολόνα. Ο οδηγός του βγαίνει λες και το έχει κάνει άπειρες φορές (ημίγυμνος και με σαγιονάρες!) και αφότου εκτιμά την ζημιά… ξεκινά να το επισκευάζει: Με κλοτσιές και μπουνιές για να κουμπώσει τα φτερά και στη συνέχεια χοροπηδώντας σα γορίλας πάνω στο καπό για να το ισιώσει.

Αξίζει να παρατηρήσει κανείς τον περαστικό που ούτε καν σκέφτηκε να σταματήσει για ένα λεπτό το διάβα του. Όπως αξίζει να παρατηρήσει κανείς πως μετά την επισκευή ο απίστευτος… μαστοράκος, που είχε πέσει και πάνω στο λευκό SUV, έφυγε σα να μη τρέχει τίποτα. Λεπτομέρειες, θα πείτε…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Το αυτοκίνητο είναι lada Samara. Πρόκειται για ένα όχημα εκπληκτικής σχεδιαστικής απλότητας, ευκολίας επισκευών και απίστευτης αντοχής. Ο σχεδιασμός του υπήρξε άξιος θαυμασμού. Μπορούσε να αντέξει “ασεβείς” και “αδιάφορους” ιδιοκτήτες επαγγελματίες οι οποίοι το φόρτωναν με πάνω από 1 – 1,5 τόνους φορτίου αδρανών κυρίως υλικών. Τώρα, σε ότι αφορά τον ιδιοκτήτη του πρέπει να προέρχεται από κάποια περιοχή της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης, ο οποίος λόγω του κρύου είναι αναγκασμένος ο “φουκαράς” να καταναλώνει συχνά οινοπνευματώδη ποτά ακριβώς για να μην υποφέρει από το κρύο.

      1. Με το προηγούμενο σχόλιο μου δεν είχα σκοπό σε καμία περίπτωση να υπονοήσω ότι ο
        αλκοολισμός είναι περισσότερο ενδημικός στην Ρωσία από ότι σε άλλες χώρες του πλανήτη.
        Παραθέτω το παρακάτω άρθρο
        – Πάντως η σχέση της ρωσικής κοινωνίας με το αλκοόλ μοιάζει να αλλάζει, εκτιμά ο Ρώσος βουλευτής Φεντότ Τουμουσόφ. «Παλιά όταν κάποιος δεν έπινε δεν τον έβλεπαν οι άλλοι με καλό μάτι. Σήμερα αυτό έχει αλλάξει» ανέφερε πρόσφατα στη ρωσική τηλεόραση. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία οι Ρώσοι απέχουν από το αλκοόλ ολοένα περισσότερο. Σήμερα περίπου το 40% δηλώνει ότι δεν πίνει καθόλου αλκοόλ, ενώ πριν από 10 χρόνια το ποσοστό αυτό ανερχόταν στο 26%.
        Ωστόσο ακόμη σε κάποιες περιοχές, όπως στη ΝΟΤΙΑ ΣΙΒΗΡΙΑ, το πρόβλημα του αλκοολισμού εξακολουθεί να έχει μεγάλες διαστάσεις. Σύμφωνα με φετινά στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας οι Ρώσοι άνω των 15 ετών καταναλώνουν κατά μέσο όρο 11,7 λίτρα καθαρού αλκοόλ ετησίως. Το 2010 ο αριθμός αυτός ήταν 15,8 λίτρα, ενώ στη Γερμανία το 2016 κατά μέσο όρο 11,3 λίτρα. Επίσης σύμφωνα με το ρωσικό υπ. Υγείας το 2017 περίπου 1,5 εκατομμύριο άνθρωποι αντιμετώπιζαν πρόβλημα εθισμού στο αλκοόλ.-
        Ας αναλογιστούμε τις αντίστοιχες στατιστικές στην χώρα μας.

        1. Αν και θα το ήθελα πολύ η Ρωσία ειναι απο τις λίγες χώρες που δεν έχω επισκεφτεί. Σχετικά με τον αλκοολισμο ειναι γνωστή η σχέση των Ρώσων με την Βότκα. Όσο γνωστή ειναι και των Ελλήνων με το τσίπουρο κ.α. Ο αλκοολισμός ειναι μια κακή εξάρτηση σε ολες τις χώρες, απλά σε κάποιες περισσότερο, σε άλλες λιγότερο.

          σ.σ. σε ένα πενθήμερο tour που ειχε κανει προ επταετιίας η Shchaeffler στην Γερμανία για τα εργοστάσια της ήμουν σε ένα γκρουπ με Ισπανούς, Πολονους κ.α. Αναμεσα τους και Ρώροι. Τις πρώτες μέρες ήταν προσεκτικοί. Αργότερα το μπουκαλακι με την βοτκα στην παλτό ήταν στάνταρ :-) . Φυσικά δίχως να σημαίνει κατι αυτό αφού καναμε και όμορφη παρέα εκείνες τις μέρες. Αλλά μου έκανε τρομερή εντύπωση η αντοχή τους στο αλκοολ.

          p.s. Ωραια η παραθεση που κανατε με τα στατιστικα.

          1. Αφορμή έδωσε ο άνθρωπος εκείνος ο οποίος συγκρούστηκε και μισοκατέστρεψε το όχημα που οδηγούσε, συνέχισε τις παρανοϊκές ενέργειες του και εγκατέλειψε τον τόπο της σύγκρουσης με εγκληματική αδιαφορία.
            Αφορμή για το πρόβλημα του αλκοολισμού και γενικά της κατανάλωσης οινοπνευματωδών και οδήγησης οχήματος. Συνδυασμός που συνήθως καταλήγει σε τραγωδία.
            Όμως στο video υπάρχει και κάτι άλλο. Αν παρατηρήσατε από το όχημα που συγκρούστηκε δεν διέρρευσε ούτε λάδι ούτε ψυκτικό υγρό. Επίσης το όχημα έφυγε χωρίς να φαίνεται κάποια βλάβη στο σύστημα διεύθυνσης. Ας σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι εξαιρετικά ευπαθές σε πλευρικές συγκρούσεις. Να σημειωθεί επίσης ότι
            είναι μοντέλο τέλους της δεκαετίας 80 και αρχών δεκαετίας 90.
            Όσο και να φανεί παράξενο, δύο είναι οι πόλοι συνέχισης της πραγματικής εξέλιξης των
            οχημάτων. Οι Η.Π.Α και οι Ρωσία. Χωρίς να το γνωρίζουν η παράλληλη πορεία τους
            έχει πάρα πολλές ομοιότητες. Παρακολουθώ την εξέλιξη των κινητήρων και των
            οχημάτων στις Η.Π.Α. κυρίως από την ιστοσελίδα EngineLabs και από συνεργαζόμενες
            με αυτήν ιστοσελίδες. Είναι πραγματικός θησαυρός ενημέρωσης και γνώσεων για τα
            τεκταινόμενα σχετικά με την αυτοκίνηση στις Η.Π.Α. Πέρα από τις άλλες θαυμαστές εξελίξεις που δημιουργούν οι “Αμερικάνοι” (Και δεν είναι καθόλου κορόιδα) είναι και το
            γνωστό μας καρμπυρατέρ, και πολλά μα πάρα πολλά είδη υπερσυμπιεστών.
            Από την άλλη πλευρά οι Ρώσοι έχουν κατασκευάσει και τοποθετούν στα οχήματα LADA έναν τετρακύλινδρο 16 βάλβιδο κινητήρα με ίσως τα λιγότερο κινούμενα μέρη σε σχέση με αντίστοιχους κινητήρες. Έχουν “Μουλαρώσει” και δεν εξελίσσουν με τίποτα το Lada 4×4. Όμως ο κινητήρας του έχει τις μεγαλύτερες βαλβίδες σε διάμετρο αναλογικά με τον
            κυβισμό του, και σε αγωνιστικές εκδόσεις μπορεί να ξεπεράσει τους 200 ίππους ΧΩΡΙΣ
            ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΉ. Απορρίπτουν “μετά βδελυγμίας” και όχι άδικα, την τοποθέτηση
            turbo σε κινητήρες σειράς. Οσο για τα φορτηγά τους, μικρά και μεγάλα, εκεί γίνεται πραγματικό πανηγύρι με τα μοντέλα τους. Δεν είναι τυχαίο που κερδίζουν τις πρώτες θέσεις στο ράλυ Παρίσι- Ντακάρ. Ποιος έχει ακούσει για το μοντέλο ELLADA;
            Αυτοί οι δύο πόλοι συνεχίζουν την πορεία τους χωρίς την παρακμιακή αδιέξοδο των
            ευρωπαϊκών και εν μέρει των ασιατικών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!