NEA

Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το Ford Puma ST των 200 ίππων

Διατηρώντας στο ακέραιο την άνεση, την ευελιξία και τις κορυφαίες χωροταξικές δυνατότητες  του καινοτόμου μοντέλου της Ford, το νέο Puma ST έρχεται να εξασφαλίσει συγχρόνως έντονες συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι και μία μοναδική οδηγική διάσταση στην κατηγορία των συμπαγών SUV, υιοθετώντας σε κάθε πτυχή της προσωπικότητάς του προηγμένες τεχνολογίες που ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη.

Το «άγριο» Puma ST τροφοδοτείται από τον κορυφαίο 3κύλινδρο κινητήρα 1.5L EcoBoost της Ford, ο οποίος αποδίδει 200 ίππους και 320 Nm, εξασφαλίζοντας ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε χρόνο 6,7 δευτερολέπτων. Με επιλέξιμα προφίλ οδήγησης και βελτιστοποιημένο πλαίσιο που περιλαμβάνει ειδικές ρυθμίσεις στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, τις αντιστρεπτικές δοκούς και τα αμορτισέρ, το νέο Puma ST διαθέτει ταχύτερη κατά 25% απόκριση στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ προαιρετικά εξοπλίζεται με το μοναδικό στην κατηγορία του στην Ευρώπη διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) που βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση των εμπρός τροχών προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές και μείωση των φαινομένων υποστροφής, κυρίως στην έξοδο των στροφών.

Με σπορ σχεδιασμό εντός και εκτός και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, το Puma ST συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία πρακτικότητα και τον καλύτερο στην κατηγορία του χώρο αποσκευών χωρητικότητας 456 λίτρων με την υποστήριξη του καινοτόμου Ford MegaBox –μιας λύσης που προσφέρει ένα πρακτικό και βαθύ αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών.

Το νέο Ford Puma ST είναι τώρα διαθέσιμο για παραγγελία στην τιμή των 35.403 ευρώ. Όπως συμβαίνει με τα καταξιωμένα Puma Titanium, ST-Line, ST-Line X και ST-Line Vignale, έτσι και η κορυφαία έκδοση ST μπορεί τώρα να αποκτηθεί με τους πιο ευνοϊκούς και ευέλικτους όρους της αγοράς που σας εξασφαλίζει το καινοτόμο χρηματοδοτικό πρόγραμμα FordΕύκολα της Ford Finance. Το νέο αυτό πρόγραμμα προσφέρει μοναδικά προνόμια και οφέλη, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται το σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 1,99% και η ευέλικτη περίοδος αποπληρωμής από 12 έως και 60 μήνες.

Παράδειγμα χρηματοδότησης Puma ST με το πρόγραμμα FordΕύκολα

  • Αξία αυτοκινήτου: 35.403€
  • Προκαταβολή: 14.203€
  • Ποσό χρηματοδότησης: 21.200€
  • Διάρκεια χρηματοδότησης: 60 μήνες
  • Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο*: 1,99%
  • Μηνιαία δόση: 377€
  • Έξοδα εγκρίσεων δανείου: 280€
  • Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 3,2%
* πλέον εισφοράς 0,6% του Ν. 128/1975.

Εξοπλισμός Ford Puma ST

Εξωτερική εμφάνιση

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 19″ με φινίρισμα Magnetite/μεταλλικό φρεζαριστό και ελαστικά 225/40 R19
  • Σπορ προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος και γρίλιες
  • Μαύρη οροφή
  • Βαμμένα ένθετα διακοσμητικά σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα
  • Εξωτερικοί καθρέφτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους με το λογότυπο ST
  • Εμπρός προβολείς πλήρως LED
  • Παρμπρίζ από λαμιναρισμένο κρύσταλλο
  • Φιμέ κρύσταλλα
  • Δύο χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης
  • Μεγάλο πίσω σπόιλερ
  • Κόκκινες δαγκάνες φρένων
  • Παξιμάδια ασφαλείας

Ασφάλεια

  • 6 αερόσακοι (Μετωπικοί και πλευρικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού και αερόσακοι οροφής) – Αερόσακος συνοδηγού με δυνατότητα απενεργοποίησης
  • Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης – Collision Mitigation System – με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών
  • Ανίχνευση πεζών ακόμα και τη νύχτα
  • Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης και αυτόματο φρενάρισμα μετά από σύγκρουση- Post Impact Braking
  • Υποβοήθηση & Προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας Lane Keeping Aid/Warning
  • Σύστημα ελέγχου της δυναμικής αυτοκινήτου (Interactive Vehicle Dynamics -IVD) με έλεγχο πρόσφυσης Traction Cotnrol, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA) και υποβοήθηση των φρένων στο απότομο φρενάρισμα (EBA)
  • Υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX στις εξωτερικές θέσεις του πίσω καθίσματος
  • eCall – Κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω του ενσωματωμένου modem
  • Cruise control – Σύστημα σταθερής ταχύτητας με αυτόματο σύστημα περιορισμού της ταχύτητας (ASLD)
  • Υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας για τις πίσω θέσεις
  • Σύστημα ελέγχου της δυναμικής αυτοκινήτου με έλεγχο πρόσφυσης Traction Cotnrol, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA) και υποβοήθηση των φρένων στο απότομο φρενάρισμα (EBA)
  • Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας (ISA) με αναγνώριση οδικής σήμανσης (TSR)
  • Αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων Auto High Beam

Εσωτερικά χαρακτηριστικά

  • Σπορ τιμόνι Flat-Bottom (3 ακτίνων, με διάτρητη δερμάτινη επένδυση και μεταλλική γκρι ραφή)
  • Λαβή μοχλού ταχυτήτων ST
  • Κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο και αποθηκευτικό χώρο
  • Κάλυμμα μοχλού ταχυτήτων με γκρι ραφή
  • Σπορ πεντάλ ελαφρού κράματος
  • Σπορ ημιδερμάτινα καθίσματα Recaro
  • Καλύμματα μαρσπιέ με λόγότυπο Ford Performance
  • Ταπέτα ST εμπρός και πίσω
  • Μαύρη επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας
  • Πλαφονιέρα LED

Τεχνολογία

  • Ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.3’
  • Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού- (EATC)
  • Ford KeyFree – Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με κουμπί εκκίνησης/διακοπής του κινητήρα Ford Power
  • Συναγερμός
  • Ηχοσύστημα B&O με ραδιόφωνο, ψηφιακό δέκτη DAB, σύστημα πλοήγησης, κεντρική οθόνη αφής 8”, SYNC 3 με δυνατότητα σύνδεσης smartphone, φωνητικό έλεγχο, ανοικτή συνομιλία Bluetooth και 10 premium ηχεία (ICE Pack 11)
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης
  • Σύστημα αυτόματης διακοπής/εκκίνησης κινητήρα – Auto-Start/Stop
  • Επιλογή Λειτουργίας Οδήγησης (SDM) με 4 διαφορετικά Drive Modes:
  • Normal, Eco, Sport, & Track
  • FordPass Connect modem
  • Σπορ ανάρτηση
  • Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω
  • Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
  • Πλήρως θερμαινόμενο παρμπρίζ & τιμόνι.
  • Ασύρματη φόρτιση φορητών συσκευών

Το νέο Ford Puma είναι επίσης διαθέσιμο στις εκδόσεις Titanium, ST-Line, ST-Line X, ST-Line Vignale, με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και τιμές που ξεκινούν από 20.932€.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button