NEA

Αυτό είναι το νέο Honda Civic Prototype, στους δρόμους το 2021 [vid]

Παρόλο που η ιαπωνική εταιρία του πιστώνει το Protype το μοντέλο που βλέπετε θα είναι 99% ίδιο με αυτό που θα λανσαριστεί. Αρχές 2021 στις ΗΠΑ, σε περίπου ένα χρόνο στην Ευρώπη.

Το Civic είναι έτοιμο να περάσει στο 11ο κεφάλαιο (της κοντά 50χρονης ιστορίας του) και η Honda αποκάλυψε το τετράθυρο Prototype (στις ΗΠΑ τα sedan παραμένουν δημοφιλή), το οποίο μας δείχνει σε πολύ μεγάλο βαθμό πως θα είναι και το δημοφιλέστερο στην Ευρώπη πεντάθυρο μοντέλο. Αυτό που γίνεται αντιληπτό με την πρώτη ματιά είναι πως οι Ιάπωνες εισάκουσαν τις γκρίνιες για τις σχεδιαστικές υπερβολές του τωρινού Civic και στη νέα γενιά απλά τις απέφυγαν.

Έτσι, βλέπουμε ένα πιο ισορροπημένο σύνολο που σχεδιαστικά μοιάζει με μια ήπια αλλά σύγχρονη εξέλιξη με αρμονικές και καθαρές γραμμές αμαξώματος. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος που αναμφίβολα θα αρέσει και στους Αμερικάνους, όπου το sedan είναι ιδιαίτερα δημοφιλές. Γενικότερα το όλο σχήμα μας παραπέμπει στο νέο Accord.

Πολύ μεγαλύτερη είναι η ανανέωση στο εσωτερικό όπου υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό. Η οθόνη αφής έως 9 ίντσες βρίσκεται στο μέσο και πάνω στο ταμπλό ελεύθερη με μόλις έναν φυσικό διακόπτη και με ένα layout που μας θυμίζει το Honda e. Η διαμήκης ρίγα με ενσωματωμένους τους αεραγωγούς είναι ένα ακόμη στοιχείο που μας παραπέμπει στο ηλεκτρικό μοντέλο της Honda, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός. Κατά τα υπόλοιπα βλέπουμε να επικρατεί ένα μινιμάλ στιλ με νέο τιμόνι και λιγότερους διακόπτες, ευτυχώς υπάρχουν διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού, όπως και μεγάλες ποτηροθήκες.

Η Honda τηρεί σιγή ιχθύος για τα μηχανικά μέρη. Έτσι, δεν υπάρχει κάτι επίσημο αλλά τα βασικά σενάρια λένε πως θα συνεχίσουν τα αξιόλογα turbo μοτέρ στα 1,0 και 1,5 λίτρα με κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό, όπως συστήματα ήπιας υβριδικής υποβοήθησης.

Όσο για το κορυφαίο Type R θεωρείται δεδομένο πως θα είναι φουλ υβριδικό χρησιμοποιώντας μια παρόμοια διάταξη με του NSX και τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Για την περίσταση ο V6 θα αντικατασταθεί από έναν δίλιτρο turbo με συνολική ισχύ κοντά στα 400 άλογα και 0-100 αρκετά κάτω από τα 5,8’’ του τωρινού Type R.

To sedan θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ στις αρχές του 2021, λίγο μετά θα λανσαριστεί και στην Ευρώπη και λίγο αργότερα θα καταφτάσουν τόσο το hatchback, όσο και το Type R.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button