NEA

Ford: Διαθέσιμο το νέο plug-in υβριδικό 7θέσιο Explorer στην Ελλάδα

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Το νέο, 7θέσιο Ford Explorer Plug-in Hybrid εφοδιάζεται με ένα προηγμένο, plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα της οικογένειας EcoBoost και ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 457 ίππους και θηριώδη ροπή 825 Nm.

Με σημεία αναφοράς την επιβλητική σχεδίαση, τους άφθονους χώρους για επτά επιβάτες, το premium εσωτερικό, τις προηγμένες τεχνολογίες και την πανίσχυρη plug-in υβριδική μονάδα κίνησης με θηριώδη ισχύ και ροπή, το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid έρχεται και στη χώρα μας να ανατρέψει τα δεδομένα στην κατηγορία των πολυτελών SUV μοντέλων. 

Συνδυάζοντας τις δυναμικές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου με την επιβλητική σχεδίαση, το νέο Explorer Plug-in Hybrid προσφέρει απλόχερα πολυτέλεια, κορυφαία ασφάλεια και άνεση, καθώς επίσης και ένα πλήθος καινοτόμων τεχνολογιών που είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και ασυναγώνιστα επίπεδα διασύνδεσης, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, ακριβώς όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο της πολυτελούς κατηγορίας.

Το Explorer Plug-In Hybrid συνδυάζει τον πανίσχυρο, 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh με δυνατότητα φόρτισης από εξωτερική πηγή αλλά και φόρτιση εν κινήσει, μέσω συστήματος αναγεννητικής πέδησης, αποδίδοντας συνδυαστικά ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm. Τα επιτεύγματα αυτά καθιστούν το νέο Explorer Plug-In Hybrid ως το ισχυρότερο υβριδικό όχημα της Ford.

Συνδυαζόμενη με το κορυφαίο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων της Ford, σύστημα ευφυούς τετρακίνησης Intelligent All-Wheel Drive και Terrain Management System με επτά προφίλ οδήγησης, η κινητήρια μονάδα προσφέρει την ικανότητα στο νέο Explorer Plug-In Hybrid να μεταφέρει με χαρακτηριστική άνεση έως και επτά άτομα, να ρυμουλκεί τρέιλερ βάρους έως και 2.500 kg, αλλά και να εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 48 km NEDC (42 km WLTP) με κατανάλωση καυσίμου από 2,9 l/100 km NEDC (από 3,1 l/100 km WLTP) και εκπομπές CO2 από 66 g/km NEDC (71 g/km WLTP).

Το νέο Explorer αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό τις εντυπωσιακές εξωτερικές διαστάσεις του προσφέροντας κορυφαίους χώρους για όλους τους επιβάτες. Με περίπου 1 μέτρο χώρο για το κεφάλι και στις τρεις σειρές καθισμάτων και πάνω από 1,5 m για τους ώμους και τους γοφούς για τους επιβάτες της πρώτης και δεύτερης σειράς, όλοι μπορούν να απολαμβάνουν την πολυτέλεια της καμπίνας του νέου Explorer. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης πέντε πρίζες 12-volt, δύο θύρες USB για την πρώτη και δεύτερη σειρά, 12 ποτηροθήκες και σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών (Tri-Zone Climate Control).

Η 7θέσια διάταξη καθισμάτων μεταφράζεται επίσης σε μέγιστη ευελιξία, με εντυπωσιακό χώρο φόρτωσης που φτάνει τα 2.274 λίτρα σε 2θέσια διάταξη. Τα καθίσματα Easy Fold με ηλεκτρική επαναφορά σε όρθια θέση (Power Raise) για την τρίτη σειρά διευκολύνουν τη μετατροπή του χώρου για οποιονδήποτε συνδυασμό επιβατών και αποσκευών, ενώ υπάρχουν επιπλέον 123 λίτρα βοηθητικού αποθηκευτικού χώρου στην καμπίνα.

Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid διαθέτει για πρώτη φορά οθόνη αφής 10,1″ LCD τοποθετημένη κατακόρυφα στην κεντρική κονσόλα η οποία λειτουργεί σε συνεργασία με την ψηφιακή οθόνη 12,3″ του πίνακα οργάνων προσφέροντας εξατομικευμένες πληροφορίες στον οδηγό. Επίσης παρέχει την δυνατότητα προβολής των χαρτών σε πλήρη οθόνη συνδέοντας τον οδηγό με τον ψηφιακό κόσμο μέσω των λειτουργιών του Ford SYNC3.

Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid θα διατίθεται στη χώρα μας στην σπορτίφ έκδοση STLine με ιδιαίτερο εξωτερικό στυλ που του δίνει μια δυναμική προσωπικότητα, αλλά και στην έκδοση Platinum που συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία χρωμίου στις εξωτερικές επιφάνειες με την κομψότητα ενός υπερπολυτελούς εσωτερικού με ένθετα από γνήσιο ξύλο.

Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid διατίθεται στην τιμή των 84.885€ για την έκδοση ST-Line και των 85.575€ για την έκδοση Platinum με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα σε συνδυασμό με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect. Μπορείτε να το αποκτήσετε εύκολα με προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης Ford Finance που προσφέρει επιτόκιο 1,99%*, προκαταβολή από 40% και έως 60 μηνιαίες δόσεις.

Διαμορφώστε το νέο Ford Explorer εδώ: https://bit.ly/33jscFr

Στάνταρ εξοπλισμός του νέου Ford Explorer

Έκδοση ST-Line

Βασικά εξωτερικά χαρακτηριστικά

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 20″ 5×2 ακτίνων με φινίρισμα φρεζαριστό μεταλλικό/Dark Tarnish
  • Σπορ Ανάρτηση
  • Ράγες οροφής με ματ χρωμιωμένο φινίρισμα
  • Προβολείς LED με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED, αυτόματη δυναμική ρύθμιση ύψους δέσμης και αυτόματη αλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων (ΑΗΒ)
  • Προβολείς ομίχλης LED
  • Πίσω φώτα LED
  • Εμπρός μάσκα σε ματ χρωμιωμένο φινίρισμα
  • Πίσω σπόιλερ
  • Ηλεκτρική, αυτόματα ανοιγόμενη, πόρτα χώρου αποσκευών
  • Λαμιναρισμένα ηχομονωτικά κρύσταλλα ασφαλείας οδηγού και συνοδηγού
  • Φιμέ κρύσταλλα ασφαλείας σε 2η και 3η σειρά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών
  • Αναγραφή EXPLORER στο καπό
  • Ελαστικά παντός καιρού & ρεζέρβα με ελαστικό 165/7 R18
  • Εξωτερικοί καθρέφτες – Μαύροι γυαλιστεροί, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, με μνήμη ρύθμισης του οδηγού και του συνοδηγού, θερμαινόμενοι, αυτόματα αναδιπλούμενοι, με ενσωματωμένα φλας LED, λυχνίες επιτήρησης τυφλών σημείων (BLIS), φώτα εδάφους με φωτισμό υποδοχής
  • Πανοραμική ηλιοροφή ηλεκτρικά ανοιγόμενη
  • Δαγκάνες φρένων βαρέος τύπου εμπρός και πίσω
  • Σύστημα απόψυξης του πίσω παρμπρίζ

Ασφάλεια

  • AdvanceTrac με σύστημα αντιστρεπτικής ευστάθειας Roll Stability Control (RSC)
  • Προηγμένο σύστημα Advanced Restraints System (ARS) με μετωπικούς αερόσακους οδηγού και συνοδηγού δύο σταδίων με αισθητήρες βάρους και θέσης στα καθίσματα, ζώνες ασφαλείας σε όλες τις θέσεις της 2ης και 3ης σειράς, με προεντατήρες και μηχανισμό περιορισμού του φορτίου – Πλευρικοί αερόσακοι, αερόσακοι οροφής με αισθητήρα ανατροπής, προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας και αερόσακο γονάτων οδηγού και συνοδηγού
  • Κάτω και πάνω σημεία πρόσδεσης παιδικού καθίσματος στα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς
  • Σύστημα παρακολούθησης της πίεσης κάθε ελαστικού – Individual Tyre Pressure Monitoring System (ITPMS)
  • Σύστημα ειδοποίησης μετά από σύγκρουση – Post Crash Alert System
  • Επιτήρηση τυφλών σημείων (Blind Spot Information System – BLIS) με προειδοποίηση για διερχόμενο όχημα Cross (Traffic Alert – CTA) και κάλυψη ρυμουλκούμενου
  • Έξυπνο σύστημα σταθερής ταχύτητας (Intelligent Adaptive Cruise Control – IACC) με Stop & Go και:
  • Υποβοήθηση διατήρησης στο κέντρο της λωρίδας (Lane Centering Assist)  και σύστημα διατήρησης λωρίδας με Υποβοήθηση & Προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας
  • Υποβοήθηση κίνησης σε κυκλοφοριακή συμφόρηση
  • Αναγνώριση πινακίδων ορίου ταχύτητας (Speed Sign Recognition)
  • Έξυπνο σύστημα υποβοήθησης ελέγχου της ταχύτητας – Intelligent Speed Assistance (ISA)
  • Έλεγχος επαγρύπνησης του οδηγού – Driver Alert
  • Υποβοήθηση ελιγμού αποφυγής – Evasive Steering Assist (ESA)
  • Σύστημα αποτροπής σύγκρουσης (Collision Mitigation System) 2ης γενιάς με αναγνώριση πεζών και προειδοποίηση για σύγκρουση εμπρός (Forward Collision Warning – FCW), δυναμική υποστήριξη των φρένων (Dynamic Brake Support – DBS), σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Automated Emergency Braking – AEB) με προειδοποίηση και ένδειξη απόστασης (Distance Alert/Distance Indication)
  • Σύστημα παραμετροποίησης των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται – MyKey
  • Περιμετρικός συναγερμός
  • Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός & πίσω
  • Πανοραμική κάμερα 360 μοιρών με διαιρούμενη εικόνα και σύστημα πλύσης
  • Σύστημα ελεγχόμενης κατάβασης – Hill Descent Control (HDC)
  • Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα – Hill Start Assist (HSA)
  • Αυτόματο φρενάρισμα μετά από σύγκρουση –  Post-Collision Braking (PCB)
  • Σύστημα διαχείρισης του εδάφους (Terrain Management System™ – TMS) με επτά λειτουργίες οδήγησης (Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow / Haul, Eco και Deep Snow and Sand)
  • Πλήρως αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης – Active Park Assist 2
  • Αυτόματο σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης (Automatic Emergency Call System – AECS) με ανίχνευση ανατροπής
  • Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες εμπρός με αισθητήρα βροχής
  • Σταθεροποίηση σε πλάγιο άνεμο
  • Έλεγχος αναδίπλωσης ρυμουλκουμένου – Trailer Sway Control (TSC)
  • Ενεργή απόσβεση θορύβου με ηλεκτρονικό σύστημα βελτίωσης του ήχου – Active Noise Cancellation (ANC)
  • Ήχος προειδοποίησης ηλεκτρικής κίνησης για τους πεζούς

Βασικά εσωτερικά χαρακτηριστικά

  • Ford SYNC3 με οθόνη αφής 10.1″ LCD στην κεντρική κονσόλα του ταμπλό με σύστημα πλοήγησης
  • Ψηφιακός Πίνακας οργάνων 12.3″
  • Ηχοσύστημα B&O με ενισχυτή 980 W, 14 ηχεία (συμπ/νου subwoofer)
  • Είσοδος χωρίς κλειδί (Ford Key Free) με κουμπί εκκίνησης του κινητήρα (Ford Power)
  • Σπορ καθίσματα
  • Δερμάτινες επιφάνειες καθισμάτων με μικροδιάτρηση και κόκκινη ραφή ST-Line
  • Θερμαινόμενα και ψυχόμενα καθίσματα εμπρός και θερμαινόμενα καθίσματα στη 2η σειρά
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού & συνοδηγού με 10 ρυθμίσεις (ηλεκτρική ρύθμιση κλίσης καθίσματος, κλίσης της πλάτης και στήριξης της μέσης) και 3 προγραμματιζόμενες θέσεις για τη ρύθμιση της θέσης οδήγησης
  • Μονοκόμματο κάθισμα διαιρούμενο 35/30/35 στη 2η σειρά με εύκολη είσοδο στην 3η σειρά και αναδιπλούμενο κεντρικό υποβραχιόνιο
  • Ηλεκτρική υποβοήθηση αναδίπλωσης στη 2η σειρά καθισμάτων
  • 3η σειρά με κάθισμα διαιρούμενο 50/50 με ηλεκτρική αναδίπλωση σε οριζόντια θέση PowerFold
  • Ταμπλό – Φινίρισμα Hexa Cut
  • Ένθετες εσωτερικές επιφάνειες θυρών – Βινύλιο σε Ebony με κόκκινη εμφανή ραφή
  • Ταπέτα δαπέδου – Από μαύρη μοκέτα, εμπρός και στη 2η σειρά, με κόκκινη ραφή ST-Line Red City και το λογότυπο ST-Line
  • Προβολή πυξίδας
  • Φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης
  • FordPass Connect
  • Βάση ασύρματης φόρτισης φορητών συσκευών
  • Καλύμματα μαρσπιέ ST-Line
  • Ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός
  • Ηλεκτρικές κλειδαριές στις πόρτες
  • Κεντρική κονσόλα δαπέδου εμπρός με υποβραχιόνιο
  • Αυτόματο σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών με φίλτρο σωματιδίων αέρα καμπίνας & βοηθητικά χειριστήρια στα πίσω καθίσματα
  • Ποτηροθήκες (10 θέσεις) & 5 Πρίζες 12V
  • Εύκαμπτες θήκες πίσω από την πλάτη των καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού
  • Περιστροφικός επιλογέας αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
  • Τιμόνι – Θερμαινόμενο, σπορ, με ραφή ST-Line Red City και το λογότυπο του ST, με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων
  • Ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης

Platinum (επιπλέον της ST-Line)

Βασικά εξωτερικά χαρακτηριστικά

  • Ζάντες ελαφρού κράματος 20″ 5×2 ακτίνων με φινίρισμα φρεζαριστό μεταλλικό/μαύρο γυαλιστερό (ελαστικά 255/40)
  • Ράγες οροφής με ματ χρωμιωμένο φινίρισμα
  • Σήμα Platinum στο πίσω μέρος
  • Χρωμιωμένα εξωτερικά ένθετα διακοσμητικά Platinum

Βασικά εσωτερικά χαρακτηριστικά

  • Ταμπλό με φινίρισμα από γνήσιο ξύλο Figured Ash Swirl
  • Ταπέτα δαπέδου – Εμπρός και πίσω με ρέλι Nubuck σε χρώμα Brunello και μπορντούρα με το λογότυπο του Platinum
  • Φωτιζόμενα Καλύμματα μαρσπιέ ‘Platinum’ με χρωμιωμένο φινίρισμα
  • Ένθετες εσωτερικές επιφάνειες- Δέρμα Geneva σε Ebony

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...
Back to top button