NEA

Πόσο κοστίζει το νέο Hyundai Tucson στην Ελλάδα;

Η τιμή πώλησης του νέου Tucson στην έκδοση με τους 150 ίππους ξεκινά από τις 24.990€. Ξεκινά η διάθεση του κορεατικού SUV μέσα στον Ιανουάριο.

Η διάθεση ενός από τα δημοφιλέστερα SUV της ελληνικής αγοράς ξεκινά μέσα στον Ιανουάριο και αυτή τη φορά το νέο Tucson προκαλεί πολύ μεγάλο ενδιαφέρον με την ξεχωριστή και δυναμική του σχεδίαση. Αρχικά το νέο Tucson θα κυκλοφορήσει σε τέσσερις εκδόσεις κινητήρων.

Η βασική έκδοση είναι στα 1.600 κ.εκ. με 150 ίππους με την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο να ξεκινά από τις 24.990€ και την αυτόματη με το διπλόδισκο 7άρι DCT από τις 28.090€. Ακολουθεί η ισχυρότερη έκδοση με τους 180 ίππους (από 26.590€) όπου υπάρχει και τετρακίνηση με 30.790€.

Όλες οι εκδόσεις στα 1.600 κ.εκ. έχουν ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, όπως και η diesel των 136 ίππων που ξεκινά από τις 31.290€. Από εκεί και πέρα υπάρχει η υβριδική έκδοση 1.6 HEV με τους 230 ίππους, η οποία ξεκινά από τις 35.990€ και συνδυάζεται και με τετρακίνηση.

Έκδοση νέο Hyundai TucsonΤιμή πώλησης
1.6T (150 PS) 2WD 6MT 48V GLS Exclusive24.990€
1.6T (150 PS) 2WD 7DCT 48V GLS Premium28.090€
1.6T (150 PS) 2WD 7DCT 48V HGS Distinctive30.090€
1.6T (180 PS) 2WD 6MT 48V GLS Premium26.590€
1.6T (180 PS) 2WD 6MT HGS 48V Distinctive28.590€
1.6T (180 PS) 4WD 7DCT 48V GLS Premium30.790€
1.6T (180 PS) 4WD 7DCT HGS 48V Distinctive32.790€
1.6D (136 PS) 2WD 7DCT GLS 48V Premium31.290€
1.6D (136 PS) 2WD 7DCT HGS 48V Distinctive33.290€
1.6D (136 PS) 4WD 7DCT GLS 48V Premium33.590€
1.6D (136 PS) 4WD 7DCT HGS 48V Distinctive35.590€
Hybrid 1.6T (230 PS) 2WD 6AT GLS Premium35.990€
Hybrid 1.6T (230 PS) 2WD 6AT HGS Distinctive38.490€
Hybrid 1.6T (230 PS) 4WD 6AT GLS Premium38.490€
Hybrid 1.6T (230 PS) 4WD 6AT HGS Distinctive40.990€

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Λάθος η χαμηλή θέση στα πίσω φωτιστικά φλας σε σημείο που είναι δύσκολα ορατά. Αχρείαστο 4άκτινο τιμόνι με πολύ μικρά ανοίγματα. Γυαλιστερά πλαστικά στο σαλόνι και σε πλήκτρα που χαράζουν για πλάκα… Κι άλλα… Ωραίο ντιζάιν, αλλά με ορατές χαζομάρες.

  2. το έχω δει από κοντά το νεο TUCSON και είναι εντυπωσιακό.Κ. Μαρινόπουλε έχετε κάποια πληροφόρηση οτι θα έρθουν μη υβριδικές εκδόσεις?

    1. Πρόσφατα ενημερώθηκα πως τελικά οι μη υβριδικές εκδόσεις δεν θα εισαχθούν επειδή τιμολογιακά δεν έχουν διαφορά απο τις 48βολτες. Οποτε οχι δεν θα λανσαριστούν οι μη υβριδικές.

  3. Καλή Χρονιά εύχομαι ! Μήπως κάνετε κάποιο λάθος και εννοείτε το παλιό Tucson ? Διότι η Huyndai δεν έχει ανακοινώσει κάτι. Επιπλέον αισιόδοξοι είστε για τις τιμές, θα είναι αρκετά ακριβότερο. Μήπως οι τιμές είναι για το παλιό ?

    1. Καλή Χρονιά, όχι για το καινούργιο είναι οι τιμές, βρίσκεται ήδη σε μερικές αντιπροσωπείες, θα ανακοινωθούν σύντομα και επίσημα. Περίεργο που θεωρείτε πως οι τιμές είναι χαμηλές. Μόλις 2 εκδόσεις είναι κατω από τα 28 χιλιάρικα, και άλλες 2 κατω από τα 30 με το πετρέλαιο να ξεκινά από τα 31 χιλιάρικα. Πάντως καλές είναι απέναντι στο βασικό αντίπαλο που λέγεται Tiguan. Επίσης πιθανότατα αναμένονται αργότερα και οι εκδόσεις δίχως το 48βολτο που θα είναι με χαμηλότερη τιμή.

      1. Εντάξει είμαι υπερβολικός όταν λέω ότι είναι χαμηλές οι τιμές. Όμως μιλάμε για mild hybrid (+1000 ευρώ σε άλλους), και σε 1600 turbo, και όχι 1000 κ 1200 τρικυλινδρο, ή 1300. Εδώ τα μικρά SUV και αν τα πάρεις με τους μεγάλους κινητήρες κ όχι χιλιάρια, φτάνουν τα 25-26 Χιλ. Και το Tucson είναι μεσαίο SUV. Οπότε overall κρίνω την τιμή του σχετικά χαμηλή

        1. Ναι, η τιμή στις πρωτες βασικές εκδόσεις ειναι λογική. Απο την αλλη, τα mild hybrid σε λίγο θα έχουν τέτοιο νόημα όσο και τα start/stop όταν πρωτοβγήκαν. Εννοώ πως (π.χ. απο του χρόνου) θα ειναι μια στάνταρ τεχνολογία. Το σημαντικότερο ειναι πως θεωρούνται υβριδικά και έχουν μειωμένο συντελεστή ταξινόμησης. Οι διαφορές στις τιμές δεν οφείλονται μόνο στον τεχνολογικό εξοπλισμό αλλά ανάλογα και στην κλιμακα που πέφτει η ΛΤΠΦ του καθε μοντέλου. Για την ώρα ισχύουν ότι και στο τέλος του άρθρου στο λινκ που θα δειτε παρακατω (αναμενεται αναπροσαρμογή στα CO2 λόγω του WLTP).

          https://www.caroto.gr/2013/05/30/timokatalogos-new-models/

          1. Ωραία, αναμένουμε review λοιπόν ! Πάντως με Μαρινοπουλε όταν κάνετε review, καλό θ ήταν πιστεύω ν λέτε κ την προσωπική σας άποψη, π.χ. αντικειμενικά το αυτοκίνητο είναι έτσι, έτσι κλπ τα δυνατά του σημεία κλπ, και η προσωπική άποψη του κου Μαρινόπουλου σύμφωνα με αυτά που ζυγίζουν πιο πολύ σε αυτόν είναι αυτή, γιατί μετράει πιο πολύ το τάδε κλπ.
            Φέτος μάλλον θ πάρω καινούργιο κ ειμασταν μεταξύ t roc / Renault captur, αλλά το Tucson είναι τόσο ενδιαφέρον, ειδικά μέσα που αν κ 4,5 μέτρα είναι υποψήφιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button