NEA

Το νέο Tesla Model S έχει μισό τιμόνι και κανένα λεβιέ! Ούτε καν για τα φλας!

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Αυτό το μισοτίμονο θα υπάρχει σε όλα τα νέα Model S και κατόπιν σε άλλα Tesla. Πόσο βολικό μπορεί να είναι ένα τέτοιο τιμόνι που μοιάζει περισσότερο με πηδάλιο;

Viral έχει γίνει το νέο Tesla Model S στο διαδίκτυο αφού από το εσωτερικό (με τη νέα οριζόντια 17άρα touch-screen) του απουσιάζουν αρκετά παραδοσιακά στοιχεία. Ο επιλογέας ταχυτήτων, ο μοχλός για τα φλας. Πάλι καλά που υπάρχει και τιμόνι, έστω και κομμένο. To οποίο έχει αποτελέσει αντικείμενο σχολιασμού στο διαδίκτυο και όχι άδικα.

Ενδεχομένως, το μισοτίμονο της Tesla να πληροί τις προδιαγραφές για την Ευρώπη (πάντως, υπάρχει κανονικά στην επίσημη ιστοσελίδα στα ελληνικά), αλλά θεωρώ πως πρακτικά θα υπάρχουν ζητήματα ασφαλείας την ώρα που θα χρειαστεί να πάρει περισσότερες από μια στροφές. Από την άλλη, η εταιρία του Elon Musk προφανώς και θέλει να δώσει έμφαση στην αυτόνομη τεχνολογία του αυτοκινήτου.

Μια ακόμη σημαντική αλλαγή στο νέο Model S είναι πως δεν έχει κανένα λεβιέ. Στο προηγούμενο υπήρχε ένα στα δεξιά της κολόνας για την επιλογή της κίνησης, όπως στα Mercedes. Στα αριστερά υπήρχε το κλασικό λεβιέ για τα φλας. Στο νέο Model S δεν κανένα από αυτά με τον Elon Musk να λέει πως το αυτοκίνητο θα αναγνωρίζει αυτόματα προς τα που θες να πας και αν διαφωνείς με την επιλογή του συστήματος μπορείς να πάρεις την πρωτοβουλία για όπισθεν θα μπορείς να το κάνεις χειροκίνητα από την touch-screen.

Όσο για τα φλας αυτά θα ενεργοποιούνται αυτόματα βάση των αντικειμένων που υπάρχουν μπροστά και των χαρτών του συστήματος πλοήγησης. Είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε πως ακριβώς θα λειτουργεί αυτό στην πράξη, όπως και τις λειτουργίες που θα εκτελούνται από τους δύο διακόπτες στο τιμόνι που μοιάζουν με track-ball. Πιθανότατα να εκτελούνται από εκεί κάποιες βασικές λειτουργίες.

upd: Σύμφωνα με πιο πρόσφατα δημοσιεύματα από την Βρετανία το τιμόνι της Tesla θα πάρει έγκριση τύπου και για την Ευρώπη μιας και δεν υπάρχει σχετικός περιορισμός για το σχήμα και το μέγεθος του τιμονιού στα αυτοκίνητα. Το yoke τιμόνι θα είναι προαιρετικό και ο υποψήφιος αγοραστής θα εξακολουθεί να έχει την επιλογή και του κλασικού.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button