NEA

Τι λείπει από το ταμπλό του νέου Hyundai Ioniq 5;

Η κορεατική εταιρία είναι έτοιμη να παρουσιάσει την επόμενη Τρίτη (23/2) το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Έχοντας δημοσιεύσει αρκετά teaser στοιχεία οι ιθύνοντες της Hyundai μας αποκαλύπτουν και μια κάτοψη του εσωτερικού του νέου Ioniq 5. Το οποίο θα είναι τετρακίνητο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, θα αποδίδει 313 άλογα, θα έχει τα 0-96 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και αυτονομία για έως 450 χιλιόμετρα. Αυτά τα στοιχεία έχουν ήδη διαρρεύσει, ενώ λογικά θα υπάρξει και βασική έκδοση με ένα μοτέρ.

Τώρα, στην σχετική εικόνα που μας δείχνει από ψηλά το εσωτερικό παρατηρούμε πως το ταμπλό έχει μια προεξέχουσα επιφάνεια αλά Mercedes MBUX. Συγκεκριμένα, διακρίνουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και δίπλα του μια μεγάλη οθόνη αφής με πολλαπλά πεδία πληροφόρησης. Πολύ σωστά οι Κορεάτες επέλεξαν να υπάρχουν και φυσικοί διακόπτες χαμηλότερα π.χ. για το σύστημα κλιματισμού.

Αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση και αυτό που λείπει από το εσωτερικό είναι το όρθιο τμήμα της κεντρικής κονσόλας. Πρακτικά δημιουργείται ένας μεγάλος άδειος χώρος ανάμεσα στα πόδια των δύο μπροστινών επιβατών παραπέμποντας μας σε παλιότερα οχήματα. Κάτι που οφείλεται στην μετακίνηση του οριζόντιου τμήματος κατά περίπου 15 εκατοστά.

Ταυτόχρονα ο οδηγός και οι επιβάτες του Ioniq 5 μπορούν εύκολα να εισέλθουν και να εξέλθουν από την καμπίνα και από στις δύο πλευρές ακόμη και όταν αυτό είναι σταθμευμένο σε στενό σημείο, δεδομένου ότι το καινοτόμο επίπεδο δάπεδο επιτρέπει στην κεντρική κονσόλα, που ονομάζεται Universal Island να μετακινείται εμπρός και πίσω.

Μια ακόμη καινοτομία του Ioniq 5 αποτελούν τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα καθίσματα στο εμπρός μέρος. Τα καθίσματα στρέφονται στη βέλτιστη γωνία, προσφέροντας μια αίσθηση ευελιξίας στον επιβάτη. Ταυτόχρονα μειώθηκε το πάχος τους κατά περίπου 30%, γεγονός που παρέχει περισσότερο χώρο στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

Όσον αφορά την επιλογή κίνησης του Ioniq 5 θα είναι της λογικής του πατάω το γκάζι και φεύγω (όπως στα VW ID.3, Honda e κ.α.) και επιλογή της όπισθεν πιθανότατα θα γίνεται από το βραχίονα δεξιά της κολόνας του τιμονιού, κάτω από εκείνον για τους υαλοκαθαριστήρες. Για να δούμε, τι θα δούμε σε μερικές μέρες για το πολύ ενδιαφέρον Ioniq 5.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button