NEA

Το Ford Puma EcoBoost Hybrid και με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Η Ford λανσάρει τώρα ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid, δίνοντας για πρώτη φορά τη δυνατότητα στους λάτρεις του είδους να μειώσουν περαιτέρω τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση σε συνδυασμό με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48 volt της Ford.

Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο κάνει την οδήγηση λιγότερο απαιτητική – ιδιαίτερα στην πόλη και στην πυκνή κυκλοφορία. Επιπλέον, οι γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων συμπληρώνουν τις επιδόσεις του υβριδικού συστήματος κίνησης ανεβάζοντας τον πήχη στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης ροπής (υποβοήθηση ροπής) για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο.

Υποβοήθηση ροπής

Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.

  • Η επιτάχυνση εν κινήσει για το Puma 1.0L EcoBoost Hybrid 125 PS με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο βελτιώνεται μέχρι 4% συγκριτικά με την μη υβριδική έκδοση
  • Το Puma 1.0L EcoBoost Hybrid 155 PS με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα
  • Στο πρόγραμμα Sport, το Puma EcoBoost Hybrid με αυτόματο κιβώτιο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση
  • Η δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών σχέσεων επιτρέπει ταχύτερες προσπεράσεις όταν οι οδηγοί επιθυμούν μέγιστη επιτάχυνση
  • Το 7τάχυτο κιβώτιο προσφέρει πρόγραμμα χειροκίνητων αλλαγών των σχέσεων μέσω paddles για τα μοντέλα Puma ST-Line X και ST-Line Vignale

Υποκατάσταση ροπής

Η υποκατάσταση ροπής αξιοποιεί το BISG για την παροχή πρόσθετης ροπής 24 Nm – μειώνοντας  έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα και βελτιώνοντας την απόδοση. Ο συνδυασμός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου με EcoBoost Hybrid είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για την πόλη, όπου η οδήγηση με συχνές στάσεις-εκκινήσεις επιτρέπει συνεχή ανάκτηση και αξιοποίηση ενέργειας.

  • Το Puma EcoBoost Hybrid με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο προβλέπεται να βελτιώσει τις εκπομπές CO2 πάνω από 5% συγκριτικά με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.0L EcoBoost (WLTP).
  • Το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των βέλτιστων στροφών του υβριδικού συστήματος προς όφελος της κατανάλωσης

Τα πλεονεκτήματα του αυτόματου κιβωτίου:

Ο συνδυασμός του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει τα πλεονεκτήματα και των δύο τεχνολογιών, αυξάνοντας την ίδια στιγμή τη διαθεσιμότητα των οικονομικών υβριδικών συστημάτων κίνησης για τους φίλους των αυτόματων κιβωτίων. Για παράδειγμα:

  • Η τεχνολογία διπλού συμπλεκτη του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου προσφέρει επιτάχυνση χωρίς διακοπές ισχύος με ομαλές αλλαγές σχέσεων
  • Τα αυτόματα κιβώτια μπορούν να αποδειχθούν ευεργετικά για άτομα με κινητικά προβλήματα
  • Καθώς ο οδηγός έχει να διαχειριστεί μόνο δύο πεντάλ (γκάζι / φρένο), αυξάνεται η οδηγική άνεση κυρίως σε συνθήκες πόλης

Βελτιωμένες τεχνολογίες υποβοήθησης

Το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών σε συνδυασμό με την οικονομία του EcoBoost Hybrid για πρώτη φορά, όπως:

  • Δυνατότητα απομακρυσμένης εκκίνησης του κινητήρα (Remote Start), μέσω της εφαρμογής FordPass
  • Λειτουργία Stop & Go για το Adaptive Cruise control, που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων

Εξηλεκτρισμός της γκάμας

Το Ford Puma EcoBoost Hybrid με αυτόματο κιβώτιο είναι ένα από τα 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα λανσάρει η Ford στην Ευρώπη πριν από το τέλος της χρονιάς.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button