NEA

Στην Ελλάδα το Μάρτιο το Jeep Gladiator!

Εφοδιασμένο με τον 3ης γενιάς Multijet κινητήρα V6 diesel των 3 λίτρων απόδοσης 264 ίππων και 600Nm ροπής, θα είναι διαθέσιμο και στην Ελληνική αγορά, με τις τιμές των εκδόσεων να ανακοινώνονται μέσα στον Μάρτιο.

Στη χρονιά που σηματοδοτεί την 80η επέτειο της μάρκας που έγινε συνώνυμο της κατηγορίας των SUV και της εκτός δρόμου οδήγησης, η Jeep επιστρέφει στην κατηγορία των pick-up με ένα μοντέλο που φέρνει μια σειρά νέων χαρακτηριστικών στην κατηγορία. Με το Gladiator, μετά από σχεδόν 30 χρόνια τα pick-up αποκτούν ένα αυθεντικό Jeep, το οποίο θα συνεχίσει την ένδοξη ιστορία της μάρκας.

Το πρώτο pick-up της μάρκας βρίσκεται ήδη στις ρίζες της ιστορίας της, αφού μόλις 6 χρόνια μετά τη γέννηση του Willys, ακολούθησε η pick-up έκδοση του, η οποία βασιζόταν στο CJ-2A. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλα τα pick-up της Jeep που συνθέτουν την ιστορία της μάρκας σε αυτή την κατηγορία, η κορυφαία αντοχή, η αξιοπιστία και βέβαια η κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Jeep Pickup: 1947-1965

1947 Jeep(R) Pickup Truck. (J-0275)

Το πρώτο pick-up της Jeep δημιουργείται το 1947 δίνοντας νέες δυνατότητες σε όσους αναζητούσαν ένα εξαιρετικά ανθεκτικό και ευέλικτο όχημα με τη δυνατότητα να κινείται στα πλέον δύσκολα εδάφη. Παράλληλα το μεταξόνιο που άγγιζε τα 3 μέτρα έδινε έναν ικανό χώρο φόρτωσης. Το μοντέλο αποτέλεσε παράλληλα και την προσπάθεια της μάρκας να απαγκιστρωθεί από το CJ και να αναπτύξει τη γκάμα της και με άλλα μοντέλα. 

Jeep FC-150/170 Pickup: 1957-1965

1960 Jeep Pickup

Τα FC-150 και FC-170 πιθανά αποτελούν και δύο από τα πλέον περίεργα μοντέλα που κατασκεύασε ποτέ η Jeep, με κύριο χαρακτηριστικό τους την καμπίνα του οδηγού που βρισκόταν πάνω από τον εμπρός άξονα. Με μεταξόνιο 2.1μ. το FC-105 και 2.6μ. το FC-107, τα δύο αυτά ξεχωριστά pick-up είναι και τα μόνα στην ιστορία της μάρκας που είχαν σχεδόν αποκλειστική επαγγελματική χρήση, ειδικότερα το FC-107 όπου διέθετε και εκδόσεις με διπλούς πίσω τροχούς για επιπλέον μεταφορά βάρους.

Jeep Gladiator/J-Series Pickup: 1963-1987

1963 Jeep Gladiator J-200 Thriftside

Με βάση το Wagoneer, η Jeep εμφανίζει για πρώτη φορά στην ιστορία της το όνομα Gladiator, το 1963. Δύο εκδόσεις ήταν διαθέσιμες, η J200 με μεταξόνιο 3μ. και η J300 με μεταξόνιο 3,2μ. Παρά την «πολιτική» του εμφάνιση, το μοντέλο συνέχιζε την παράδοση της μάρκας στις εκτός δρόμου διαδρομές, με κιβώτιο μεταφοράς Dana 20 και άξονες Dana 44 εμπρός και πίσω. Το 1972 το όνομα Gladiator αντικαταστάθηκε από τον κωδικό J-Series, αλλά ο «μονομάχος» είναι σήμερα έτοιμος να επιστρέψει.

Jeep CJ-8 Scrambler: 1981-1985

1982 Jeep CJ-8 Scrambler

Η παρουσίαση του Scrambler (CJ-8) το 1981, η οποία αποτελούσε μια εκδοχή του CJ-7 με μεγαλύτερο μεταξόνιο, δεν οδήγησε σε ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία με μόλις 30.000 μονάδες να περνούν τη γραμμή παραγωγής. Αυτό όμως που κάνει σημαντικό το Scrambler είναι το γεγονός ότι μετέτρεψε τα pick-up από επαγγελματικά αυτοκίνητα, σε οχήματα ελευθέρου χρόνου. Η δυνατότητα επιλογής κανονικής ή υφασμάτινης οροφής συνέβαλε σε αυτό, ενώ τα αυτοκίνητα που διασώζονται μέχρι σήμερα είναι εξαιρετικά συλλεκτικά.

Jeep Comanche (MJ): 1986-1992

1986-Jeep-Comanche

Το Comanche βασιζόταν στο Cherokee, είχε χώρο φόρτωσης με μήκος λίγο μεγαλύτερο από 1,8μ. και ήταν πολύ καλά εξοπλισμένο για την εποχή του. Παρά το life-style χαρακτήρα του, ήταν εξαιρετικά στιβαρό, ενώ οι κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες του ενισχύθηκαν με την τοποθέτηση των συστημάτων τετρακίνησης Selec-Trac ή Command-Trac.

Σήμερα με το νέο Gladiator η Jeep επιστρέφει στην κατηγορία των pick-up. Εφοδιασμένο με τον 3ης γενιάς Multijet κινητήρα V6 diesel των 3 λίτρων απόδοσης 264 ίππων και 600Nm ροπής, θα είναι διαθέσιμο και στην Ελληνική αγορά, με τις τιμές των εκδόσεων να ανακοινώνονται μέσα στον Μάρτιο.

Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου θα διαθέτουν τη διάκριση Trail Rated που πιστοποιεί τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες, ενώ θα είναι και το μοναδικό pick-up της αγοράς με δυνατότητα αφαίρεσης τμημάτων του αμαξώματος (πόρτες, οροφή), προσφέροντας με αυτό τον τρόπο απόλυτη επαφή με τη φύση, καθώς και μια πρωτόγνωρη εμπειρία οδήγησης.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!