ΑΓΩΝΕΣ

Η Audi θέλει να ξεκινήσει με το δεξί την φετινή σεζόν στην Formula Ε

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula Ε ξεκινά με δύο νυκτερινούς αγώνες στο Diriyah της Σαουδικής Αραβίας, στις 26 και 27 Φεβρουαρίου. Ο ρέκορντμαν συμμετοχών Lucas di Grassi και ο rookie René Rast, αποτελούν το δίδυμο πιλότων της Audi για το 2021.

Η Audi Sport ABT Schaeffler ξεκινά τη νέα σεζόν της Formula Ε, πρώτη ως επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIA, με μεγάλες φιλοδοξίες: ο Lucas di Grassi και ο νεοφερμένος στην ομάδα René Rast, στοχεύουν στον τίτλο οδηγών αλλά και αυτόν των κατασκευαστών, για την ομάδα τους. Με παρουσία από τον πρώτο αγώνα της Formula E, το 2014 και 43 θέσεις συνολικά στο βάθρο, η Audi Sport ABT Schaeffler είναι αναμφισβήτητα η πιο επιτυχημένη ομάδα στο ηλεκτροκίνητο motorsport.

Με νέο, αναβαθμισμένο status ως επίσημη διοργάνωση της FIA, η Formula E μπαίνει στην έβδομη σεζόν της. Ο εναρκτήριος αγώνας, στις 26 και 27 Φεβρουαρίου, στο Diriyah, προάστιο της πρωτεύουσας Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, είναι διπλός και νυκτερινός! Με ώρα έναρξης στις 08.00 το βράδυ, θα αποτελέσει πρωτόγνωρη εμπειρία για πιλότους και ομάδες. Κατά τα άλλα, ο αγώνας θα είναι στο ίδιο, γνωστό μοτίβο: διάρκεια 45 λεπτά συν ένας γύρος, με τις λειτουργίες Attack Mode και FanBoost να δίνουν στους οδηγούς και τις ομάδες πρόσθετες στρατηγικές επιλογές και πολύτιμους βαθμούς.

Audi e-tron FE07, cutaway view

«Μπαίνουμε σε κάθε σεζόν με σαφή στόχο να κερδίζουμε αγώνες», λέει ο Julius Seebach, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH και υπεύθυνος για την Audi Motorsport. «Για το 2021,  εξελίξαμε in-house ένα εντελώς νέο κινητήριο σύστημα και, επιπλέον, δώσαμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε κάθε λεπτομέρεια ενώ βελτιώσαμε ολόκληρη τη δομή της ομάδας μας», συνέχισε.

«Όλοι στην ομάδα είναι γεμάτοι ενέργεια και πάθος για τη νέα σεζόν. Έχουμε πολύ μεγάλες φιλοδοξίες, αλλά και σεβασμό, ο ανταγωνισμός εφέτος είναι δυνατότερος από ποτέ», δηλώνει ο Allan McNish, επικεφαλής της ομάδας.

Οι δύο μέρες στο Diriyah είναι η στιγμή της αλήθειας για τον Lucas di Grassi, που αγωνίζεται με το νούμερο 11. «Η κοινή περίοδος δοκιμών στη Βαλένθια, πριν λίγες εβδομάδες, έδειξε πόσο κοντά είναι μεταξύ τους οι ομάδες», λέει ο πιο επιτυχημένος οδηγός της Formula E, με 32 τερματισμούς στο βάθρο και 796 βαθμούς. «Όμως, δεν θα ξέρουμε την πραγματική ισορροπία ισχύος για εφέτος μέχρι το τέλος του διημέρου», ολοκλήρωσε. 

Audi e-tron FE07 #11 (Lucas di Grassi)

Στο πλευρό του Di Grassi, ο René Rast (με το νούμερο 33) θα αγωνιστεί για την πρώτη του πλήρη σεζόν στη Formula Ε. Ο τρεις φορές πρωταθλητής DTM συμμετείχε στους τελευταίους έξι αγώνες στο Βερολίνο πέρυσι και άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, ανεβαίνοντας στο τρίτο σκαλί του βάθρου σε έναν από αυτούς. «Ατέλειωτες ώρες δοκιμών τους τελευταίους μήνες και πολλές ώρες στον προσομοιωτή, τώρα ήρθε η ώρα να βγούμε στην πίστα απέναντι στον ανταγωνισμό», λέει ο Rast, ο οποίος το 2021 θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στη Formula E.

Οι αγώνες στο Diriyah σηματοδοτούν τον 70ο και 71ο γύρο στην ιστορία της Formula E. Λόγω της αβεβαιότητας της πανδημίας, οι διοργανωτές ανακοινώνουν σταδιακά το καλεντάρι για το 2021. Μέχρι στιγμής, οι αγώνες στη Ρώμη, τη Βαλένθια, το Μονακό, το Μαρακές και το Σαντιάγο της Χιλής είναι προγραμματισμένοι να διεξαχθούν μέχρι τις αρχές Ιουνίου. Μέχρι τότε, πρέπει να ληφθεί απόφαση για το υπόλοιπο της σεζόν, για την οποία προγραμματίζονται, μεταξύ άλλων, εκδηλώσεις στο Βερολίνο, το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη. Όλα τα διεθνή ραδιοτηλεοπτικά κανάλια που θα κάνουν live μεταδόσεις, συμπεριλαμβανομένων των χρόνων εκπομπής, είναι διαθέσιμα στο www.fiaformulae.com.

Εκτός από την εργοστασιακή ομάδα Audi Sport ABT Schaeffler, η ιδιωτική ομάδα της Envision Virgin Racing θα επιδιώξει επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα με το e-tron FE07, το νέο αγωνιστικό ηλεκτρικό μονοθέσιο που εξελίχθηκε από την Audi για το 2021. Αυτή τη σεζόν, ο Nick Cassidy και ο Robin Frijns θα αγωνιστούν για τη βρετανική ομάδα που, όπως και η Audi Sport ABT Schaeffler, συμμετέχει στη Formula E από τον πρώτο αγώνα, του 2014.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!