NEA

Επίσημο: Το νέο Hyundai Bayon φέρνει την άνοιξη [video]

Το Bayon είναι το νέο SUV της Hyundai που απευθύνεται σε νεαρές οικογένειες που αναζητούν μια ευέλικτη και πρακτική λύση. Στην Ευρώπη το λανσάρισμα ξεκινά την άνοιξη, στην Ελλάδα τον Ιούνιο.

Σχεδιαστικά το Bayon ακολουθεί το δυναμικό πρότυπο της υπόλοιπης γκάμας SUV της Hyundai συνδυάζοντας στοιχεία τόσο από το ανανεωμένο Kona όσο και από το ολοκαίνουργιο Tucson. Ταυτόχρονα διατηρεί το δικό του στιλ με υιοθέτηση χαρακτηριστικών από τα concept Le Fil και Prophecy, αλλά και με μια απόσταση αμαξώματος από το έδαφος που φτάνει τα 18,3 εκατοστά. Πρακτικά το Bayon τοποθετείται ανάμεσα στο i20 και στο Kona.

Κατά τα υπόλοιπα το αμάξωμα του Bayon είναι στα 4,18 μέτρα και είναι ελάχιστα κοντύτερο (μόλις 2,5 εκ.) από το Kona. Ελαφρώς μικρότερο είναι το πλάτος με 1,77 μέτρα, αλλά το ύψος με 1,49 μέτρα υπολείπεται κατά 7,5 εκατοστά. Όσο για το μεταξόνιο αυτό είναι στα 2.580 χιλιοστά με τους Κορεάτες να μιλούν για άνετους χώρους και ενδεικτικά να δίνουν μια τιμή στα 411 λίτρα για το χώρο αποσκευών.   

Το ταμπλό μας θυμίζει αυτό του i20 και διαφοροποιείται κυρίως απο τα γραφικά των δύο οθονών. Μία για τον πίνακα οργάνων που είναι στις 10,25 ίντσες και η touch-screen που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα (με τους διακόπτες στην βάση της). Η οποία ξεκινά από τις 8 ίντσες και φτάνει στις επίσης 10,25 στις top εκδόσεις εξοπλισμού. Πάντως, ακόμη και με την μικρή touch-screen υποστηρίζονται όλες οι συνδεσιμότητες σε Apple CarPlay και Android Auto. O εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης και έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης οδηγού.

H γκάμα κινητήρων του Bayon ξεκινά από τον ατμοσφαιρικό 1.2 MPi με τους 84 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Από εκεί και πάνω όλοι οι κινητήρες είναι turbo στα 1.000 κ.εκ. με τρεις κυλίνδρους. Συγκεκριμένα, υπάρχει ο 1.0 T-GDi με ισχύ 100 ή 120 ίππων κα mild hybrid σύστημα 48V, με επιλογές ανάμεσα στο κιβώτιο 6iMT (με ηλεκτρονικό συμπλέκτη) ή 7DCT (αυτόματο διπλού συμπλέκτη).

Ο 100άρης κινητήρας προσφέρεται και δίχως το 48βολτο σύστημα αλλά με απλό 6άρι κιβώτιο ή 7DCT. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε τρία οδηγικά προφίλ (Eco, Normal, Sport). Τέλος να πούμε πως η ονομασία του Bayon προέρχεται από την γαλλική πόλη Bayonne και προσφέρεται ως «μπεϊόν».

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button