NEA

Η Volvo θα γίνει πλήρως ηλεκτρική έως το 2030 – Μόνο με online πωλήσεις!

Ταυτόχρονα η σουηδική εταιρία ανακοίνωσε πως θα πουλά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα μόνο μέσω μιας online πλατφόρμας.

Λίγο πριν την ανακοίνωση του δεύτερου της ηλεκτρικού μοντέλου που θα πλαισιώσει την αντίστοιχη έκδοση του XC40, η Volvo ανακοίνωσε πως μέχρι το 2030 θα έχει ξεμπερδέψει με τους κινητήρες καύσης και πως η γκάμα της θα περιλαμβάνει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μέχρι το 2025 έχει ως στόχο οι μισές πωλήσεις της να είναι ηλεκτρικά BEV και τα υπόλοιπα plug-in υβριδικά.

Η Volvo έχει εξαγγείλει εδώ και καιρό πως θα κινηθεί προς μια πλήρη κατεύθυνση. Έτσι, μέσα στην τρέχουσα δεκαετία η εταιρεία σκοπεύει να καταργήσει σταδιακά κάθε μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, και να διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κάτι παρόμοιο ανακοίνωσε και η Ford.

«Δεν υπάρχει μακροπρόθεσμο μέλλον για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Henrik Green (Χένρικ Γκριν), Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo Cars.

«Δεσμευόμαστε να γίνουμε ένας κατασκευαστής αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η μετάβαση πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως το 2030. Αυτό είναι κάτι που θα μας επιτρέψει να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας, ενώ θα αποτελέσει και τμήμα της λύσης στη μάχη εναντίον της κλιματικής αλλαγής».

All pure electric Volvo models to be available online only

Αξιοσημείωτο είναι πως η Volvo θέλει να πουλά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα από το 2030 μόνο ηλεκτρονικά και μέσα από μια online πλατφόρμα. Για να δούμε τι άλλο θα δούμε σε μια νέα τάση που το αυτοκίνητο ίσως στο μέλλον να αντιμετωπίζεται ως μια λευκή ηλεκτρική συσκευή.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Volvo: Έως το 2030, η εταιρεία σκοπεύει να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στο σύνολό τους, αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο online.

Ως τμήμα της νέας εμπορικής της στρατηγικής, η Volvo Cars θα πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στα online κανάλια πωλήσεών της, μειώνοντας δραστικά την πολυπλοκότητα στην προσφορά των προϊόντων της και υιοθετώντας ξεκάθαρα και σταθερά μοντέλα τιμολόγησης.

Σε συνδυασμό με τις online πωλήσεις, η Volvo Cars θα εστιάσει σε μία συνολική και πρακτική προσφορά προς τον πελάτη, υπό το όνομα Care by Volvo.

«Το μέλλον της Volvo Cars καθορίζεται από τρεις πυλώνες: ηλεκτρικά αυτοκίνητα, online και ανάπτυξη», δήλωσε ο Lex Kerssemakers (Λεξ Κερσμέικερς), Επικεφαλής Παγκόσμιων Εμπορικών Λειτουργιών. «Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας έναν απροβλημάτιστο και χωρίς έγνοιες τρόπο να έχουν ένα Volvo, εξαλείφοντας την πολυπλοκότητα και διευκολύνοντας την πρόσβαση στο αυτοκίνητο και την οδήγησή του. Απλότητα και ευκολία αποτελούν σημαντικά στοιχεία σε οτιδήποτε κάνουμε».

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!