NEA

Διαθέσιμο το Mazda 3 e-Skyactiv X με 186 ίππους

Συνδυάζοντας υψηλότερες επιδόσεις με μεγαλύτερη απόδοση, η αναβαθμισμένη έκδοση του μοναδικού βενζινοκινητήρα e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda, είναι πλέον διαθέσιμη στα νέα Mazda 3 και CX-30.

Η απόδοση του αναβαθμισμένου e-Skyactiv X έχει βελτιωθεί προσφέροντας τώρα επιπλέον 6 ίππους και 16 Nm. Αποτέλεσμα αυτού είναι η συνολική απόδοσή του να φτάνει πλέον τους 186 ίππους (137 kW) στις 6.000 σ.α.λ. και τα 240Nm στις 4.000 σ.α.λ. Υπάρχει επίσης βελτίωση στις τιμές κατανάλωσης βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, η οποία εμφανίζεται μειωμένη κατά 0,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα καθώς και των εκπομπών CO2 που έχουν περιοριστεί κατά 8 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Αυτές οι βελτιώσεις τόσο στην απόδοση όσο και στην οικονομία, επιτυγχάνονται χάρη στην αλλαγή της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα e-Skyactiv X από 16.3:1 σε 15.0:1. Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση της καύσης, τα διαφορετικά πιστόνια, καθώς και την αναβάθμιση του λογισμικού του ήπια υβριδικού συστήματος κίνησης Mazda M Hybrid.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα όχι μόνο τη διεύρυνση του πεδίου λειτουργίας και της αποδοτικότητας της καύσεως, αλλά την εξασφάλιση μεγαλύτερης σταθερότητας της ανάφλεξης που περιορίζει ακόμα περισσότερο το ήδη χαμηλό ποσοστό εμφάνισης του ανεπιθύμητου φαινομένου της αυτανάφλεξης (πειράκια), ή της προ-ανάφλεξης, που οφείλεται συνήθως στις διαφορετικές ποιότητες καυσίμου στις διάφορες αγορές.

Οι εκδόσεις με τον κινητήρα e-Skyactiv X αποτελούν σήμερα το 40% των μοντέλων Mazda 3 (Hatchback & Sedan) και CX-30 που πουλήθηκαν πανευρωπαϊκά το 2020. Ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-X διατίθεται με επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων Skyactiv-MT ή 6τάχυτου αυτόματου Skyactiv-Drive. Το Mazda3 Hatchback και το Mazda CX-30 e-Skyactiv X διατίθενται και με το προαιρετικό σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel drive (AWD).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το MAZDA 3 με τον αναβαθμισμένο κινητήρα e-Skyactiv X 186hp, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και σύμφωνα με το ισχύον φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αφού εκπέμπει CO2 λιγότερα από 122 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button