BLOGNEAΝίκος Ι. Μαρινόπουλος

Παλιό μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα ή πιο νέο με περισσότερα; [blog]

Ακολουθήστε το caroto.gr στο Google News για άμεση ενημέρωση

Η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι μια πολύ μπελαλίδικη υπόθεση, ειδικότερα για όσους αναζητούν το καλύτερο.

Όταν υπάρχουν τα χρήματα για την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, τα πράγματα είναι σχετικά εύκολα. Βάζεις κάτω τα πράγματα, κοιτάς τι σου αρέσει, τι καλύπτει τις ανάγκες σου, συγκρίνεις τους εξοπλισμούς και κάπως, κάπου καταλήγεις. Ωστόσο, στην περίπτωση της αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου χρειάζεται κάτι πολύ σημαντικό: τύχη!

Καθημερινά προσφέρονται εκατοντάδες μεταχειρισμένα τόσο από ιδιώτες όσο και από μάντρες μεταχειρισμένων. Προφανώς, η πιο σίγουρη λύση είναι η απευθείας αγορά από ιδιώτη και αφότου εξακριβωθεί η κατάσταση του αυτοκινήτου από κάποιον ειδικό. Αλλά και στις μάντρες μπορεί κανείς να βρει (μετά από πολύ ψάξιμο) το αυτοκίνητο που αναζητά και αφού το έχει ελέγξει προσεκτικά.

Αλλά εδώ δεν θα εξετάσουμε από που μπορεί κανείς να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο μιας και το ερώτημα μας είναι άλλο και μετά από διάφορα emails που λαμβάνουμε κατά καιρούς θα επιχειρήσουμε να ρίξουμε λίγο φως για το τι συμφέρει. Παλιό μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα ή πιο νέο με περισσότερα;

H απάντηση κάθε άλλο παρά απλή είναι αφού καθορίζεται πάντοτε από την τιμή της προσφοράς (και φυσικά το παζάρεμα). Αν υποθέσουμε πως βρίσκει κανείς ένα μεταχειρισμένο, π.χ. 10ετίας με 80.000-100.000 χιλιόμετρα, σε καλή τιμή και κατάσταση θα μπορούσε να θεωρηθεί ευκαιρία. Και αυτό επειδή λογικά η τιμή του δεν θα μπορούσε να είναι πολύ υψηλότερη από το μέσο αντίστοιχο όρο. Φυσικά, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατάσταση στην οποία βρίσκεται αφού ίσως να χρειάζεται νέα ελαστικά, αλλαγή δίσκου, αντικατάσταση αμορτισέρ κ.α.

Στον αντίποδα, ίσως να είναι πιο συμφέρουσα η επιλογή ενός πιο νέου ηλικιακά μοντέλου, π.χ. 5ετίας, και ας έχει τα ίδια χιλιόμετρα. Αν υποθέσουμε πως υπάρχουν τα σωστά σέρβις δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον κινητήρα. Ακόμη και αν απαιτούνται οι παραπάνω επισκευές, ένα νέας γενιάς αυτοκίνητο έχει συνήθως καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά, πληρέστερο εξοπλισμό με νέα συστήματα ασφάλειας και γενικότερα αναβαθμισμένες προδιαγραφές.

Οπότε θεωρητικά, όλα αυτά θα μπορούσαν να γείρουν την πλάστιγγα περισσότερο προς τη μεριά ενός πιο σύγχρονου αυτοκινήτου. Και ας έχει τα διπλάσια χιλιόμετρα, και ας είναι κομματάκι ακριβότερο. Αρκεί, βέβαια, να υπάρχουν τα λεφτά…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button