NEA

Seat: Νέα έκδοση Leon 2.0 TSI DSG

H SEAT συνεχίζει να εμπλουτίζει την οικογένεια Leon με την προσθήκη του νέου κινητήρα 2.0 TSI 190PS με 7-τάχυτο κιβώτιο DSG. Διαθέσιμος για παραγγελίες στην Ελλάδα, με τιμή €26.990 για την έκδοση FR.

Η οικογένεια SEAT Leon μεγαλώνει, ενισχύοντας τη γκάμα κινητήρων της με περισσότερο χαρακτήρα και προσωπικότητα. Στην ήδη διαθέσιμη γκάμα κινητήρων  βενζίνης (TSI), diesel (TDI), mild-hybrid (eTSI), plug-in hybrid (e-HYBRID) και φυσικού αερίου (TGI), προστίθεται ένας νέος δυναμικός κινητήρας υψηλής απόδοσης 2.0 TSI 190PS που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG-7.

Αυτός ο νέος βενζινοκινητήρας, βασισμένος στην προηγούμενη γενιά κύκλου Miller, εισάγει αρκετές βελτιώσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών ρύπων και αποδοτικότητας κατανάλωσης καυσίμου. Εισάγει νέους εγχυτήρες άμεσης έγχυσης καυσίμου, οι οποίοι αντικαθιστούν το προηγούμενο σύστημα διπλής έγχυσης. Οι σημαντικές  βελτιώσεις για τη μείωση της τριβής του κινητήρα και η ενσωμάτωση ενός νέου turbo συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα αυτής της νέας έκδοσης κινητήρα Leon.

Ο  κινητήρας 2.0 TSI 190PS (140kW) διαθέτει άφθονη ροπή 320Nm και σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG, επιταχύνει το SEAT Leon μέχρι τα 100km/h σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Με βάση τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP, οι συνδυασμένες καταναλώσεις για την 5-θυρη έκδοση κυμαίνονται μεταξύ 6,7-7,2 l/100km ενώ οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 151-164g/km.

Τα γόνατα MacPherson εμπρός και ένας πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων προσφέρουν αξιόπιστη οδήγηση, όπου τα πιο προηγμένα συστήματα ενισχύουν περαιτέρω τη δυναμική του μοντέλου. Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, το Leon 2.0 TSI είναι εξοπλισμένο με μεγάλα  εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα 312×25 mm, καθώς και με πίσω δισκόφρενα.

Στην Ελλάδα ο κινητήρας 2.0 TSI 190PS είναι διαθέσιμος για παραγγελίες στην 5-θυρη έκδοση FR στην τιμή των 26.990€ και FR PLUS στη τιμή 28.290€.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!