NEA

Η VW επενδύει στις ψηφιακές πωλήσεις στη Γερμανία

Επένδυση μαμούθ (τριψήφιο το νούμερο σε εκατομμύρια ευρώ) ετοιμάζει η VW προκειμένου να επεκταθεί στις πωλήσεις οχημάτων μέσω του διαδικτύου (ψηφιακές εκθέσεις).

Μάλιστα η εν λόγω επένδυση, θα  επικεντρωθεί στην αύξηση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών εκπαιδεύοντας ταυτόχρονα του εμπόρους, στην αναβάθμιση των αντιπροσώπων, αλλά και σε μια «ώθηση» ψηφιοποίησης των καναλιών πωλήσεων  που στοχεύουν σε καινούργια και μεταχειρισμένα οχήματα.

Την ίδια στιγμή η VW θα λανσάρει μια διαδικτυακή αγορά για εμπόρους αυτό το καλοκαίρι. Ο στόχος της επένδυσης είναι να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να ενισχύσει φυσικά τις αντιπροσωπείες. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης αυξημένη εκπαίδευση στην ηλεκτρονική κινητικότητα, καθώς και πρόσθετες επιλογές για τους πελάτες κατά τη διάρκεια του ραντεβού τους.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button