ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Δείτε μερικούς από τους πιο σούπερ κινητήρες εσωτερικής καύσης

Είτε μιλάμε για έναν V12 ή V8 της Ferrari ή για ένα boxer εξακύλινδρο της Porsche, από τεχνολογική σκοπιά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, δεν θεωρούνται αλλά είναι έργα τέχνης!

Ανεξάρτητα από το αν καίνε βενζίνη ή πετρέλαιο οι κινητήρες είναι συνυφασμένοι με την τεχνολογική πρόοδο για περισσότερο από έναν αιώνα. Πλέον, έχουν περάσει στο απόγειο της εξέλιξης τους και με τα χρόνια θα εκτοπίζονται από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αν και οι κινητήρες θα μείνουν για αρκετές δεκαετίες ακόμη μαζί μας, κάποιοι πολύ-κύλινδροι σταδιακά θα εγκαταλείπονται. Ας δούμε παρακάτω μερικούς από αυτούς, εδώ μπορείτε να δείτε ένα άρθρο με τις ακτινογραφίες κλασικών μοντέλων, εδώ μπορείτε να απολαύσετε τον μαγικό κόσμο μιας μηχανής καύσης.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Υπάρχει και αυτή η τεχνολογία η οποία δυστυχώς δεν εξελίχθηκε όπως και όταν έπρεπε:
    Η τεχνολογία των πολυκίλινδρων μικρού κυβισμού κινητήρων.
    Παρακάτω παραπέμπονται μερικά δείγματα.
    Alfa Romeo Tipo 33 — 2.0L V8
    Brabus 1.4L V6
    Alfa Romeo 890T —1.5L V8
    Ferrari 125S “Colombo” – 1.5L V12
    BRM 1.5L V16
    Alfa Romeo Orazio Satta/Giuseppe Busso Tipo 105.33, V8 (90o), 4 stroke, petrol engine
    1995cc, 78.0 x 52.5 mm
    11.0:1
    http://tech-racingcars.wdfiles.com/local–files/alfa-romeo-tipo-33/alfaromeoprototipo33engine.jpg

    1,497 cc (1.5 L; 91.4 cu in)
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ea/1961_Ferrari_250_TR_61_Spyder_Fantuzzi_engine.jpg/1280px-1961_Ferrari_250_TR_61_Spyder_Fantuzzi_engine.jpg?1622449556306

    BRM V16
    https://bangshift.com/wp-content/uploads/2010/05/H16.jpeg
    https://cdn1.snaplap.net/wp-content/uploads/2016/02/24125708/BRMV16-engine_1.jpg

    Υπάρχει και ο αντίποδας:
    Ο θεαματικός δικύλινδρος κινητήρας του PANHARD με το απαγορευμένο σύστημα κίνησης του εκκεντροφόρου.

    http://panhard-racing-team.fr/wp-content/uploads/CULASSE-2.jpg
    http://panhard-racing-team.fr/wp-content/uploads/CHANCEL-MONOPOLE.jpg

    Θεαματικός από την άποψη ότι όχι μόνον κινούσε κανονικό επιβατηγό όχημα, αλλά έπαιρνε μέρος και σε αγώνες.
    Είναι (Ήταν) η απάντηση στους σημερινούς τρικύλινδρους κινητήρες.
    Από αυτής της πλευράς είναι πολύ πιο τίμια λύση για πραγματικά φθηνό αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων.
    Φυσικά με την εφαρμογή όλων των εξελιγμένων κραμάτων και υλικών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button