TRENDINGΑΓΩΝΕΣ

Η ώρα των Grand Prix στις πιο ιστορικές πίστες της Ευρώπης

Μετά το Μπακού, οι πιλότοι θα δώσουν μάχες σε μερικές από τις πιο ιστορικές πίστες, όπως είναι των Paul Ricard, Spielberg, Silverstone, Spa, Zandvoort και Monza. Μέχρι το επόμενο αγωνιστικό τριήμερος στο Grand Prix της Γαλλίας, στην πίστα του Paul Ricard (στις 18-20 Ιουνίου), ας δούμε τι έχει γίνει μέχρι τώρα.

Στην Mercedes αυτό που πλήγηκε περισσότερο απ’ όλα ήταν το γόητρο της ομάδας και αυτό φάνηκε από τον εκνευρισμό του Wolff. Από το GP Αυστρίας του 2018 είχε να συμβεί κανένας από τους δύο πιλότους της ομάδας να μην πάρει βαθμό. Το Μπακού προβλημάτισε την ομάδα της Mercedes που θα δείξει μεγαλύτερη προσοχή στις ρυθμίσεις των μονοθεσίων της για το GP Γαλλίας. Βέβαια, κανείς δεν ξεχνά το λάθος του Hamilton να πατήσει τον διακόπτη για την αλλαγή της κατανομής της πέδησης, κάτι που κατά την δεύτερη εκκίνηση τον έθεσε εκτός μάχης. Φυσικά, αυτά συμβαίνουν και στους καλύτερους…

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο Hamilton θα μείνει στην Mercedes και του χρόνου. Θα έχει μεν μειωμένες ετήσιες απολαβές (αρκετά κάτω από τα 38 εκ. ευρώ που λαμβάνει φέτος), αλλά θα μπορεί να τα αντισταθμίσει με ένα μπόνους αν κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγών.

Στην Red Bull απολαμβάνουν τη νίκη τους στο Μπακού και την πολύ καλή εμφάνιση της ομάδας με τον Verstappen να είναι ο μεγάλος άτυχος. Είναι όμως και αυτός που ηγείται στην βαθμολογία των οδηγών με την αυστριακή ομάδα να διεκδικεί το πρωτάθλημα. Γκρίνια υπάρχει από την μεριά της Mercedes για την ευκαμψία που έχει η πίσω πτέρυγα της Red Bull, με την τελευταία να διαμαρτύρεται για την μπροστινή πτέρυγα των πρώτων. Τα καλά της Formula 1. Για να δούμε τι θα δούμε στην Paul Ricard.

H Ferrari έχει την προσοχή της στο πρωτάθλημα αλλά ο νους της και οι πάντες δουλεύουν πάνω στη νέα μονάδα ισχύος. Μάλιστα υπάρχουν δύο διαφορετικές ομάδες μηχανικών για να εξεταστεί η καλύτερη πιθανή προοπτική. Η μια ομάδα εξαντλεί τα περιθώρια βελτίωσης του υπάρχοντος συστήματος πρόωσης, ενώ η άλλη εξελίσσει ένα εντελώς νέο πρότζεκτ. Μέχρι τώρα το σενάριο που προκρίνεται είναι το πρώτο δίνοντας έμφαση στην ισχύ του V6, αφού το υβριδικό σύστημα αποδίδει τα μέγιστα, σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες.

Ο Fernado Alondo θεωρεί πως τα Grand Prix που έγιναν σε πόλεις, όπως του Μονακό και του Μπακού, ευνόησαν τους άμεσους αντίπαλους της Alpine. Για να δούμε αν αυτή είναι απλά μια δικαιολογία αφού η γαλλική ομάδα θα μπορούσε να έχει καλύτερη εμφάνιση.

Στα μέχρι τώρα έξι Grand Prix που έχουν πραγματοποιηθεί οι οδηγοί που δεν έχουν πάρει κανένα βαθμό είναι οι Russel, Latifi, Schumacher και Mazepin με αποτέλεσμα οι Williams και Haas να παραμένουν οι μόνες αβαθμολόγητες ομάδες.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button